Ja sam uz Severinu

30.11.2019.

Moramo shvatiti osnovu Zakona koji se u pojedinim slučajevima primjenjuje kako se primjenjuje jer taj zakon dozvoljava samo susrete od subote u 10 sati do nedjelje u deset sati i to je po zakonu provedbeni vikend susreta s roditeljom kojem naravno nije oduzeta skrb nad djetetom.
Ako kažemo da je sustav zakazao onda taj isti sustav kaže da nije jer sustav se mora ograditi od svojih kardinalnih grešaka.
Da naravno da se mora napraviti anamneza roditelja jer to je u interesu djeteta s obzirom na to da se u sudskoj praksi uvažava mišljenje socijalnog radnika koji prati obitelj.
Mi naravno ne možemo i ne znamo kakvi su donosi para čije dijete doživljava traume jer voli oba roditelja ali je s majkom povezan više zbog jednostavnog razloga a taj je da je uz majku boravio cijeli dan i noć.


Mnogi će sada Severini zamjerati što je ocu uskraćivala neka njemu dodijeljena prava, ali ona je majka koja ima ljubavi za dijete više no otac iako i on voli sina i može mu materijalno kao i Severina pružiti sve ali ne on mu ne može i neće nikada pružiti ljubavi kao što to može majka Severina.


Nastavit će pravna bitka svjesni smo svi ali koliko će to sudsko nadmudrivanje ostaviti traga na djetetu vidjet će samo njegovi roditelji koji su trebali sjesti i dogovoriti se o svemu jer dijete ničije pa ni Severinino nije lopta s kojom se igraju kako kome paše.


Smatram da je socijalni rad trebao izvršiti nadzor u trajanju minimalno godinu dana i tada na sudu iznijeti odluku koja bi naravno išla u korist sina Severine i njenog bivšeg partnera s kojim ima dijete koje sada zbog ovog sudskog epiloga najviše pati.

novi ukrasi na boru

29.11.2019.

Oznake: moj fotografski uradak

Majka

28.11.2019.

Severina mora nastaviti pravnu bitku dalje kada bih mogla ja bih je savjetovala da u žalbu na ovo rješenje navede da sama traži nadzor nad sobom i djetetom te da traži da ide kod psihologa za roditeljstvo jer to će joj pomoći u daljnjem procesu vezano za postupak koji vodi godinama,
Za sada mora postupiti po odluci suda i napraviti sve što piše u presudi.
Znam da nije jednostavno odvojiti se od djeteta ali isto tako znam da s konkretnim potezima može sina vratiti sebi jer ako postupi onako kako sam navela u gornjem djelu teksta i zatraži nadzor sin joj se može vratiti i prije pravomoćnosti presude.

Valjda je tako

26.11.2019.

Prije godinu dana saznala sam od jedne osobe da se ljudski život sastoji od 15 stepenica te da je mjesto gdje se sada nalazimo "čistilište" dali je to tako ne znam i dali svatko od nas ima 15 života isto ne znam ( svaka ta stepenica predstavlja jedan naš prijašnji život ). S pojedinim osobama koje susretnemo na svojoj životnoj stazi povezani smo ( možda smo se poznavali u prijašnjem životu ) pa se ta povezanost u sadašnjem životu pojačala.
Sudbina naša zapisana je negdje nevidljivom tintom i hodamo stazom života onako kako znamo u nadi da ćemo pronaći našu srodnu dušu na našoj stepenici života.

bez falša

24.11.2019.

Oznake: moj pokušaj pkevanja

URAĐENA TUŠ KABINA

22.11.2019.

Odabrao prijatelj

21.11.2019.



Ova rapsodija okusa nalazi se u grill baru mog prijatelja

Oznake: 100 posto grill

Jesam li vam lijep?

17.11.2019.



Dosta sam star i malo me sluh dobro ne služi li moja gazdarica me jako voli i ja volim nju
MAX

Moj prijatelj

15.11.2019.

Moj prijatelj je radoholičar, ambiciozan i znam da može uspjeti sa svakom svojem naumom nije mu ništa teško raditi jer sve što radi ima uspjeha, voli prihvatiti i tuđe mišljenje koje mu poboljšava uspjeh u poslu jer ima viziju uspjeha. Kada osjetim da mu je teško uspijem ga nasmijati i to me veseli jer volio čuti njegov smijeh koji je poseban kao i on, moj prijatelj. prijatelj kojeg obožavam.
Toliko volje i žara koji daje poslu koji radi potiče i mene da mu pomognem i pokrenem svoju volju za radom. Zavoljela sam prijatelja na za mene uvrnuti način ali nije ni malo sličan blogerici koja je pala s Marsa.
Moj prijatelj je poseban i neka nit nas povezuje a ni on ni ja nismo sigurni koja nit bi to bila.

Teta Milka

14.11.2019.

Moja draga teta Milka s kojom mi je uvijek ugodno razgovarati jer je elokventna sa širokim znanjem u svim područjima o koma se priča, vitalna gospođa usprkos godinama koje ima, sretna sam što je izbjegla ozljede usred nesreće i nadam se da neće kasnije doći posljedice. Sigurna sam da je teta Milka hodala po propisima jer polako hoda a vozač ju je mogao vidjeti jer nije malena.
Nadam se da joj je pomogao da ustane, jer teta Milka je meni posebno draga i ne bih voljela da trpi bolove zbog tog pada.

https://direktno.hr/zivot/91-godisnju-milku-babovic-naletio-automobil-otkrila-sto-ju-spasilo-173112/

DUDEK

12.11.2019.

uz njega kao glumca naučila sam što je humor,
jezušek,jezušek kaj bu mi Regica rekla
počivao u miru gospon Sagner

Za koga glasati?

11.11.2019.

Krenulo je krenulo. Bombardirat će nas obećanjima, bit će široke ruke, ali kada i ako bilo tko od kandidata bude izabran sve što su izrekli u kampanji odlazi u vjetar jer Ustav im dozvoljava manje ovlasti no Premjeru.
Glasati treba ali za koga odlučujemo sami jer mi smo savjesni.
Krenulo je krenulo. Čut ćemo puno neostarivih priča jer pričat će, obećavati će a izvršiti isto neće moći oni to znaju ali ipak obećavaju, iako znaju da nemaju velike ovlasti.

Kandidata ima dosta, u drugi krug idu dva ali koja nismo sigurni a ja ne znam za koga ću glasati jer nikome ništa ne vjerujem ali glasati moram.

Prijedlog za nedjeljni ručak

09.11.2019.



ja bila u gradu danas i ovo mi bilo jako ukusno jer volim pohano

bez naslova

06.11.2019.

Danima razmišljaš o jednom potezu, a netko te čeka da otvoriš sve karte i kreneš u avanturu iz snova začinjenu strašću ali ti nikako da odlučiš povući potez koji ti donosi pobjedu nad samom sobom.

Trebam maštati

04.11.2019.

Morala bih početi izlaziti s olovkom i papirom te nekoliko sati sjediti tamo gdje ima ljudi, osluškivati razgovor i složiti na papir kratku priču koju ću naravno uobličiti maštom jer primjećujem da maštovite kratke priče u kojima ima i malo sexa zanimaju čitalačku publiku više od istine, poezije, fotografije, mode i hrane. Morala bih početi sanjati pa od snova napraviti sočnu priču od nekoliko redaka i tada, da tada bih bila interesantna i onima kojima nisam.
Moram imati bujnu maštu jer mašta može svašta u mašti i laž postaje istina koja je zanimljiva velikom broju čitalačke publike, ne smijem više pisati o sebi ili smijem samo na drugačiji sočniji način i tada, da tada će mi većina vjerovati jer moja mašta će napisati svašta.

Prijatelju


Tražila sam godinama i konačno pronašla prijatelja kojem je iskrenost na prvom mjestu, sretna sam što postoji, što je ušao u moj život jer pored njega se mogu nasmijati, biti sretna, biti tužna i on će mi svojom blizinom i ugodnom pričom maknuti tugu daleko od mene, nasmijat će me i u trenutku kada nemam volje za smijeh. razgovarati će sa mnom koliko je meni potrebno, zagrlit će me i osjetit ću da vrijedim, on me razumije a i ja razumijem njega.
Pronašla sam prijatelja kakvog sam tražila godinama, uživam i ponovo se smijem i kada smijeh nije potreban.
HVALA TI ŠTO SI UZ MENE I JA ĆU BITI UZ TEBE

brak sa samim sobom

03.11.2019.

Trebalo bi napraviti zakon da se dozvoli vjenčanje sa samim sobom ako osoba bilo ženskog, bilo muškog spola nema volje ući nakon propalog braka ili propale veze izgubi volju biti s osobom suprotnog ili istog spola i ako je izgubio interes za obavljanje bračnih dužnosti, bolje rečeno za sex koji je sastavni dio bračne ili izvanbračne veze. Brak sa samim sobom bio bi kvalitetan brak jer osoba koja bi se odlučila na takav potez ima svoje razloge i poznaje sebe, a od samog sebe se rastati ne može.
U takvom braku ljubav je dugotrajna isto kao i poštivanje, nevjera nije bolna jer odlučeno je i ozakonjeno da ćeš sam sebe poštivati jer tebi sex nije potreban iz samo tebi poznatih razloga koje naravno ne možeš izreći nikome osim sam sebi.
Brak sa samim sobom bio bi dugotrajan, svađe sa samim sobom riješio bi s malo truda, u takvom braku bi se uživalo jer nikada ne bi bilo prevara, povišenog tona, jednostavno bio bi brak za poželjeti jer svakim danom bi sam sebe volio koliko treba i ljubav ne bi pružao nikome osim samome sebi.

odlućila sam...

02.11.2019.

... se udati sama za sebe jer se ne mogu rastati od sebe kada svađe postanu nesnosne, sama sebe najbolje mogu podijeti, mogu se plakati i smijati do mile volje jer sama sebi zbog suza ili smjieha nikada neću postavljati pitanja, niti ću guđati.
Udati ću se za samu sebe bez glamura i skupocjene vjenčanice, udati ću se o reći "da uzimam" jer sama sebe nikada neću prevariti i nikada se neću prestati voljeti ovakvu kakva sam.

za sve kojih nema

01.11.2019.

ali su u našim mislima i srcu

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>