Lasinje drugi dio

29.10.2019.

To selo se nalazi nadomak rijeke Kupe u Karlovačkoj županiji iako je davno pripadalo Zagrebačkoj. Tu je sve lijepo prilagođeno ljudi su susretljivi svak svakog zna i svak svakom pomaže ako je potrebno. Kada pređete most kod Jamničke kiselice vozite se još par kilometara i na račvanju skrenete lijevo, a pogledate na račvanju desno ugledat ćete lovački dom /zelene boje/ i samo za nekoliko metara uči čete u Novo selo Lasinjsko gdje se nalazi kućica iz bajke no malo seoce ima malo stanovnika ali je mirno i puno topline, okruženo zelenilom, pravi raj za odmoriti dušu i tijelo.
U tom selu su pretežno vikendaši a ima i žitelja i tu kao i u Lasinju svak svakog zna i svi su susretljivi. Nalazi se samo 38km od centra Zagreba, ima čak i uređeno kupalište.

Lasinje

27.10.2019.

ovako izgleda



ovdje možete odmoriti dušu

ima broj

26.10.2019.

kućica u jednom selu pored Kupe

25.10.2019.

Žuta fasada je stavljena i napravljena po svim standardima koji su propisani zbog energetskog certifikata, živica je podrezana, trava pokošena, nedostaje bordura. Idući tjedan kreče postavljanje vanjskih pločica i uređivanja kupaonice, a ja sam zadužena za farbanje vrata na glavnoj ogradi koja omeđuje,
Prijateljica si je dala puno truda u pronalasku namještaja i moram priznati da je mene pitala da joj pomognem kod odabira i naravno to je dostavljeno te sada muški dio ima razmišljanja kako i od kuda početi sastavljanje a nas dvije smo zadužene za prehranu pa smo danas odlučile napraviti pileći paprikaš jer jušno jelo pomaže u razmišljanju,
Poslije kave otići ćemo do Lasinja na kavu jer i dečki trebaju odmor od naših zapitkivanja i postavljanja zahtjeva za preinaku unutrašnjosti.
Danas će se muška ekipa naraditi više od nas dvije.

Ovako kućica izgleda unutra

24.10.2019.




donji dio je spreman za uživanje uz toplu vatricu peći na drvang>

ovako sada izgleda

23.10.2019.



divne li ljepote u kojoj je ugodno boraviti

Malo se ljutim

19.10.2019.

Jučer sam bio malo ljut jer mi Andrea nije dala da radim smeće, ali ja sam ipak bio nestašan jer znam da ju tako zabavljam

Oznake: jurica

Tražila sam osmijeh

18.10.2019.

Promatrajući jučer ljude koji hodaju gradom, koji sjede u tramvaju vidjela sam da nitko nema osmjeh, svi su zamišljeni, tužni, potišteni i u jednom trenutku poželjela sam viknuti "Nemojte biti zamišljeni, nemojte biti tužni, osmjehnite se jer osmijeh vam daje ljepotu. Podignite pogled prema nebu i dozvolite zrakama sunca da vam miluju obraze, budite ponosni jer hodate, možete i trčati, možete plesati kada poželite, možete raditi, možete uživati kako vas volja jer život ima svojih ljepota."
Ne, naravno vikala nisam ali tražila sam osmjeh na licima prolaznika ali osmjeh vidjela nisam.

opet ništa

16.10.2019.

Slušam sabornike a ima ih u sabornici oko dvadesetak raspravljaju o povjerenju jednom ministru koji sa smiješkom sluša raspravu sabornika jet zna da će o dalje ostati ministar jer u njegovoj stranci nitko ne želi prihvatiti resor koji je u rasulu.
Naši liječnici zajedno sa sa drugim osobljem rade u sustavu koji je malo plaćen u kojem su liste čekanja duge, zbog malih plača odlaze a oni koji su ostali tu bave se administracijom a ne pacijentom jer za pacijenta imaju samo desetak minuta za postavljanje dijagnoze.
Tko god da je ministar zdravstva u tom resoru ništa ne može mijenjati jer toliko duga nitko vratiti ne može ali može s našim novcima pomagati bolnicu u drugoj državi koja je moderno opremljena a naše bolnice prokišnjavaju,
Divim se liječnicima i medicinskom osoblju jer da nema njih nitko nas ne bi liječio. Oni rade i zaslužili su veće plače, a ovi koje sada slušam i ima ih dvadesetak trebali bi imati manju plaću od zdravstvenih radnika jer samo pričaju a njihova priča odlazi u vjetar jer ministra mijenjati neće,


Doktore i sestre trebamo a ako ovako nastave morati ćemo i njih uvoziti.

Bez skele

14.10.2019.

drugi tjedan stiže borduea i pločice /vanjske naravno/ a onda slijedi sređivanje okučnice
sretna sam jer ću moći odmarati dušu u kući koja je i biti će bajkovita zajedno s njim i našom djecom, obije uživamo u ljepoti boje jer obje volimo žutu i nije nam se bilo teško odlučiti za boju fasade

od ruševine do ljepote

12.10.2019.




ružno pače postalo labud

uskoro

11.10.2019.

još samo par sati i stiže boja na kućicu iz bajke pa ćemo uživati u ljepoti prirode

POŠTARI I DOSTAVA

09.10.2019.

Zanimljiv je rad poštara koji dostavljaju pakete na kućnu adresu jer samo ostave obavijest o podizanju pošiljke u kaslić a ne provjere ba portafon dali je osoba koja očekuje paket doma kao što i je jer očekuje pošiljku s lijekom koji je naručila jer joj je potreban za zdravlje.
Naravno u cijenu su uračunati i troškovi pošte ali poštari ostave samo obavijest i oni su što se njih tiče zaradili svoju dnevnicu a osobi kojoj su trebali uručiti paket i preuzeti novac zadali problem jer nemaju svi poštanski uredi adekvatan pristup za osobe koje se slabije kreču i potreban im je lijek koji su naručili putem dostave.
Mali broj poštara hrvatske pošte rade svoj posao kako treba a njihovi svi dostavljači trebali bi biti zamijenjeni osobama koje bi na kućni prag uručile pošiljku, a ne ostavile potvrdu bez provjere jeli primatelj pošiljke kod kuće.

Još malo

08.10.2019.

pa će kuća moje prijateljice dobiti fasadnu boju i jedva čekam da zajedno odemo odmarati dušu jer tamo gdje se nalazi ta kuća jednostavno je lijepi mir i tišina a taj mir i tišina su posebni kao što će biti i ta kuća kada dobi boju


Prijatelj

06.10.2019.

On puno radi jer voli raditi i ništa mu nije teško spretan je žao mi je u poslu koji radi, uvijek je nasmijan i ne zna reći nikome "ne mogu" za sve osim za sebe ima vremena i muka mi je kada čujem da cijele dane be jede ništa ne zato što neće nego jednostavno nema slobodnih pola sata da pojede jedan obrok.
Čujemo se često a vidimo kada ja slučajno zbog svojih obaveza dođem u grad jer u grad više ne idem svaki dan jednostavno nemam ni volje bi snage.
Moj prijatelj je drag i poseban takvu dobrotu i radišnost dugo nisan srela ali voljela bih da malo više vremena posveti sebi jer ako ne čuva sebe onda ništa smisla nema.

Kava

05.10.2019.

je moje jedino omiljeno piće iako se naravno uz nju pije voda ja je ne pijem jer ne želim izgubiti okus kave u ustima iako se okusi osjete nepcem i jezikom ja kavu osjećam u ustima a sigurno i svi koji je piju.
jučer sam nakon dužeg izbivanja bila u gradu jer sam morala nešto obaviti u jednom osiguravajućem društvu /ne spominjem naziv jer besplatna reklama ne dolazi u obzir/ te sam nakon obavljenog svratila kod prijatelja u kafić naravno na kavu koju je on napravio samo za mene.

posebna kava za moju Mici /tako me on zove/ a ova kava je posebna zato jer je moj prijatelj poseban, a takvi kao on su danas rijetkost.


još jedan pokušaj

03.10.2019.

pokušavam


nakon igre se odmaram

02.10.2019.




Andrea me mazila i sada se odmaram jer sam star i umoran ali volim kada me Andrea mazi

Po kome sam dobio ime

01.10.2019.

Kristijan me kupio mami kao zakašnjeli poklon za rođendan i jako sam veseli jer moja gazdarica sa mnom puno priča od jutra kada makne krpicu sa kaveza, ali neću pričati o gazdarici koja voli pjevati nego o svom imenu kojeg mi je moja vesela gazdarica dodijelila kada me je ugledala.
Svi već znate da mi je ime Jurica a to ime sam dobio po liku iz serije Na granici koju moja gazdarica ne propušta a ime sam dobio po liku koji se zove u seriji Jura jer to je mojoj gazdarici najdraži lik u seriji.
Evo zato mi je ime Jurica i moram vam priznati da volim slušati gazdaricu kad pjeva jer tada znam da je sretna.


Baš sam si lijep dok doručkujem jer znam da ću kasnije biti nestašan a to raduje moju dobru gazdaricu

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>