Ne, neće

25.02.2019.

Na Blog hr dolaze neki novi blogeri i ima nas starih, Blog hr ima i svoju čitalačku publiku i sve ostalo što jedan blog servis mora imati, on raste iz dana u dan samo mi koji smo tu to ne primjećujemo jer nemamo vremena primijetiti. Ovdje ima dosta kvalitetnih tekstova i dosta kvalitetnih osoba s toga dok je Nove tv i ljudi koji vole pisati bit će i bloga hr.
Potaknuo me na ovaj tekst jedne blogerice koji sam sada pročitala jer njezine tekstove čitam ali ne komentiram jer moj komentar na njezinom blogu bio bi suvišan ali morala sam napisati ovo jer mislim da se čitanost i održanost bloga ne mjeri po broju komentara ispod pročitanog teksta nego postoji nešto drugo a to bi drugo bar ona koja ima iskustva s pisanjem trebala znati ja ne znam i mogu samo pogađati a moj pogodak može biti i krivi.
Neki su se zasitili pisanja pa su prestali, neki rade previše pa od umora ne stignu napisati niti retka, neki pišu jer pišu da bi nešto napisali, neki komentiraju jer vole komunikaciju samo se ta komunikacija ne odvija dugo jer ni za komunikaciju nemaju vremena. Ponekada komentar nema veze s napisanim tekstom ali je vlasnik napisanog teksta zadovoljan ili nije zadovoljan napisanim komentarom sretan znajuć da postoje osobe koje prate njegov način pisanog izražavanja a blog zato i postoji.
Blog postoji da bi se mi pismeno izražavali, da bi ostavili trag o sebi i radi sebe. Nekada smo svoje misli pisali u bilježnicu i s vremenom čitali tekst sami, a danas dijelimo svoje misli i dozvoljavamo da drugi te misli vide da komentiraju i s nama komentarom komuniciraju koliko i kako žele ali ne brojimo komentare nego pokušavamo zahvaljujući njima ispraviti sebe ili komentatoru odgovorom pokazati da je o nama sebi stvorio krivu sliku te i njega upoznati ako nas je volja čitajući njegov napisani tekst.


Znam da nisam pametna ali isto tako znam da Blog hr ima svoju kvalitetu bolju no neki blog servisi jer ovdje su kvalitetne osobe s kvalitetnim tekstovima koji zanimaju čitalačku publiku a i nas blogere i s toga Blog hr će opstati i čitat ćemo i komentirati tekstove koji su nam zanimljivi jer zbog manjih broja komentara ispod teksta jedino vlasnik blog stranice može svoj blog zatvoriti a Blog hr će i dalje svakodnevno imati i nove osobe koje vole svoje misli pisati i dijeliti javno s čitalačkom publikom jer kvaliteta blog servisa mjeri se ne komentarima nego čitalačkom publikom koje ima dovoljno jer na Blogu hr ima dosta kvalitetnih tekstova u svim područjima.

Oznake: odgovor lastavici

<< Arhiva >>