Možda i budem jednom

21.02.2019.

Razmišljam sada kakav sadržaj teksta napisati da bi privukao bar malo pažnje, ništa mi ne pada u blesavu tintaru, jer već dugo nemam iskustva kao što ima Julija koja je pala s Marsa, nemam nikakvu humorom okruženu dogodovštinu poput Mece, ne putujem nigdje kao Lastavica, nisam dobra u politici poput Lavice, Ne znam pisati stihove kao Adriano ili Stefano, nisam vična kuhanje poput Kalorijskog, niti pravim kolače kao Gurmanka, a u razdoblju mog školovanja razmišljala sam i nadala sam se da ću biti novinar te da ću raditi na radiju kao spiker (emisiju u kojoj ću biti u kontaktu sa slušateljima), ali ta želja ostala je moj neostvarivi san poput ovog jer ja znam da ne znam i ne mogu biti zanimljiva nikome osim sebi jer sama sebi sam najbolja i najdraža i imam prijatelje koji su tu uz mene iako mi nikada ništa pametno ne pada u moju tintaru.

<< Arhiva >>