Pisati ću na svom blogu što želim

10.02.2019.

Za mene (magarca) je blog mjesto gdje iznosim svoje misli i dio sebe onako kako meni odgovara da se izražavam iznoseći dio istine o sebi zato što ja to tako želim i sama sebi pomažem pišući shvatiti tko sam ja, te koliko sam i kakve sam greške napravila znajući da ih nikada neću ispraviti ne zato što ne mogu, ne zato što ne želim, nego zato što su i greške dio života.
Moj način izražavanja naravno nitko ili rijetko tko može prihvatiti, može me pohvaliti ili kritizirati koliko ga volja ali vrijeđanje mene (magarca) ili nekog drugog tko iznosi i piše na svom blogu onako kako se voli izražavati nije normalna komunikacija niti ponašanje osoba koje komuniciraju na frustrirajući način samo zato što su pomislile da bloger piše tekst o njima a uistinu bloger samo ima temu koja interesira njega i istomišljenike.

Da, nema kritičara u komentarima tada mi ne bi znali kolike su uistinu naše vrijednosti jer kritičari su obrazovani a mi ostali smo osobe koje nemamo kvalitetno obrazovanje da bi kritičarima bili alpari jer jedino oni (kritičari) znaju tko piše istinu a tko ne. Mi smo primitivni za kritičare ali od sebe i svoje istine nikada nećemo pobjeći ma koliko god to obrazovanim kritičarima smetalo. Oni vrijeđaju, oni kritiziraju a kritiku ne prihvaćaju iako znaju da nisu idealni i da na kritiku dobiju odgovor kakav su zaslužili u sklada s njihovim bahatim izražavanjem jer oni smatraju da samo oni znaju pisati i da jedino oni vrijede a drugi su po njima glupi ne obrazovani i nepismeni.

Svi mi imamo obrazovanje, volimo pisati, komunicirati, upoznati druge i sebe preko pisane riječi za svakoga od nas na blogu ima tekstova koji su po našem guštu a za kritičare uvijek imamo odgovor.

<< Arhiva >>