Trakavica bez kraja

17.01.2019.

Ona trakavica od ostavinskog postupka nikako da završi jer iako sam u 12 mjesecu podnijela podnesak za nastavak jer je Tužba protiv mene okončana spis je i dalje u ladici i čeka a koliko će to trajati s obzirom na ažurnost Suda niti ja niti sutkinja koja mora okončati postupak koji traje već pet godina nisam sigurna da će se to okončati u ovoj tekućoj godini jer sporost sudova je sposobnost naših sudaca koji su pretrpani predmetima koji ni nisu trebali biti pokrenuti a ipak su u procesu rješavanja sa sudskim epilogom.
Da je moja maćeha pametna odlučila bi se na pogodbu i živjela u starim danima bez troškova a ovako živi s teretom koji joj nije potreban a sama je taj teret tražila i do sada izgubila dva spora koja naravno ona platiti mora zajedno sa naknadom koju mora platiti meni ali to ću se isto na čekati jer ona ima samo mirovinu od koje mora pokrivati režije za nekretnine koje nisu njezine ali je ona u posjedu istih već pet godina.
Čekam nastavak ne razmišljajući o ishodu jer želim mirno spavati u nadi da će se u ovoj tekućoj godine sudska trakavica završiti.

<< Arhiva >>