Pokušajmo

17.12.2018.

Zašto se napada osobe koje samo iznose svoje mišljenje o kulturi izražavanja pojedinih osoba prema osobama koje su drugačijeg mišljenja od njihovog? Blog je tvoja osobnost, to si ti i svi mi imamo drugačija izražavanja i s toga ako ne možemo normalno komunicirati onda pokušajmo i ne napadati osobu zbog njezinog napisanog teksta, jer postoje tekstovi koji su nama bliži po našem razmišljanje.
Već sam jednom ili možda više puta napisala da slobodno napadate mene ako vam se nekoga napada jer ja sam naučena na napade i obranit ću se na svoj način ili ću se suglasiti s napadom jer od svakog napada nešto naučim o sebi a i o osobi koja me napada.
Predblagdansko je vrijeme i trebamo se dražiti, trebamo priznati sebi samima da imamo grešaka a ne napadati nekoga tko ima drugačiji stav i mišljenje od našeg.

<< Arhiva >>