Danas je rođendan mog bloga

20.08.2018.

Prije šest godina sam počela pisati blog pod nazivom Samo nebo zna a nakon nekog vremena sam ga preimenovala u blog pod nazivom U zvijezdama piše a razlog tom nazivu je uistinu meni vrlo jednostavan cijeli moj pa i vaš život zapisan je negdje među zvijezdama a svatko od nas tamo negdje gore ima svoju zvijezdu.
Nisam baš omiljeni bloger i ni malo mi to nije važno jer ja pišem zato što volim pisanu riječ, zato što volim napisati u određenom trenutku ono što osjetim da trebam i mogu podijeliti s drugima.
Na mom blogu je moja istina na mom blogu sam ja onakva kako se osjećam i ne želim i neću biti drugačija, pisat ću onako kako duša moja želi da pišem bez obzira koliko čitalačke publike imala koliko komentara na ispisani i objavljeni tekst dobila pisat ću jer pisanjem pomažem sebi a i drugima (barem se nadam) jer na tuđim greškama se uči ne napraviti grešku a ja sam jednu davno napravila jer nitko mi nije rekao da ću zbog te svoje greške krenuti u krivom smjeru, nitko mi nije rekao bori se i uspjet ćeš zadržati svoju ukradenu sreću ali ja sam tu i idem dalje ma koliko god još na mom putu bilo krivudavih staza.
Sretan rođendan mom blogu i hvala svim divnim ljudima koje sam ovdje upoznala i s kojima komuniciram na ovaj ili neki drugi način.

<< Arhiva >>