koliko?

29.11.2017.

Baš me živo nešto zanima jer sam glupa i ne mogu nešto shvatiti a sada ćete čitati što me zanima. Interesira me samo jedno koliko blogova netko mora otvoriti da bi bio interesantan čitalačkoj blogerskoj publici i samim blogerima koje prati bloger sam po sebi. Zar nije dovoljan jedan blog na kojem možeš iznijeti svoje misli (jer su tvoje) i podijeliti čitalačkoj publici. Naravno moram naglasiti da je imanje više blogova volja samo osobe koji blog otvara i on odlučuje što će na kojem blogu objaviti ali po mom glupom mišljenju mislim da je i jedan blog dovoljan da izrazimo sebe (sebi a i drugima).
Pitam se samo kako blogeri koji imaju tri ili više blogova stignu toliko pisati i postavljati postove na svim blogovima i naravno ja glupa pitam se kakvog li sadržaja mora biti tekst na blogu da bi većini čitalačke publike bio zanimljiv.
Ja recimo čitam dosta blogera koji jezgrovito pišu svoj blog, koji su tečni za čitanje, čitam naravno i blogere koji stavljaju fine recepte (bilo svoje ili kopirane s drugih portala), pojedine pjesnike jer stvarno pišu divne stihove, pratim i blogere s divnim fotografijama. Naravno neke ne komentiram jer zbog njihovog teksta ostajem bez riječi a da im pišem riječi (super, divota, bravo za tekst) bilo bi blesavo.
Sada sam pišući ovo došla do zaključka da si zanimljiv bloger ako imaš dva ili tri bloga a ne ako imaš jedan sa svim svojim kvalitetama koje imaš iako nikada nisi izdao ni jednu svoju zbirku (pjesama, priča ili nečeg trećeg).

<< Arhiva >>