moje mišljenje

17.11.2017.

Od uvijek mi je iskrenost bila na prvom mjestu jer tako me je učila baka kada sam bila mala "istina sva vrata otvara i imaš čistu savjest" da to je istina potpuno je u pravu bila moja baka samo mi je zaboravila reći da ću se mnogima svojom iskrenošću zamjeriti jer rijeko tko voli i podnosi iskrene osobe.
Ako otvoriš sebe u potpunosti prema drugima u svom okruženju i ako im kažeš gledajući u oči sve što uistinu misliš tada te dio njih počne izbjegavati jer ne ti nisi javno ni njima a ni onima koji su u njegovoj blizini izreći istinu jer otvorio si "Pandorinu kutiju" te je zbog tvoje izrečene istine nastao kaos i sada se i oni koje si smatrao iskrenima nalaze u začaranom krugu jer nisu bili u potpunosti iskreni ni prema sebi, a ni prema tebi.
Masu puta sam zbog iskrenosti bila izložena napadima pojedinaca ali ne nisam se i neću se promijeniti uvijek ću stajati na strani iskrenosti ma koliko pojedincima iskrenost bila smetnja i povod za napad jer kada si iskren znaš se i obraniti s obzirom na to da iskrenost nanosi pojedincima neopisivu bol i baš zbog te boli izbjegavaju iskrenost u širokom luku nastojeći ubjediti drugu stranu da s njihovog gledišta istina ima drugačiju sliku od one koju im iskren čovjek pokazuje zajedno sa dokazima koji pojedinci nikako ne žele prihvatiti samo zato što su se našli u "začaranom krugu" samo zato što su zatvoreni prema sebi a i prema drugima koje susreću u svom okruženju.

Znam da će mi sada većina reći da griješim u pogledu iskrenosti ali samo iskrena osoba ma koliko ju god zbog iskrenosti ne podnosili može mirne savjesti svakog ogledati u oči i ne skretati pogled u bilo koju stranu samo zato što ne skriva ništa niti od sebe niti od okoline koja je okružuje.

<< Arhiva >>