Titula pripada...

28.12.2016.

Gledam ovo anketno pitanje i jasno mi je da postoji bloger koji je zaslužio titulu blogera u ovoj skoro odlazećoj 2016 godini ali ipak su mi dragi svi blogeri koji pišu divne tekstove na ovom servisu, bilo da pišu stihove, putopise, postavljaju divne fotografije ili pišu nešto osobno jer svaki bloger je na svoj način zaslužio tu laskavu titulu i teško je odrediti pojedinca jer svi mi imamo po nekoliko nam dragih i posebnih blogera.
S druge strane gledajući na samoj naslovnici postoji rubrika top blogera i onda je nepotrebno odvajati blogera za laskavu titulu jer svi blogeri koji pišu i koji postavljaju lijepe fotografije zaslužili su dobiti titulu blogera 2016 godine a ako već nekoga moram izabrati onda bi to bio FreshCaYg jer čitajući njegove tekstove na tečnom dalmatinskom (ipak je on iz meni nalipšeg grada Splita) čitajući njegove tekstove smijala sam se do suza a smijeh je lijek i hvala mu na tom divnom lijeku koji ne košta ništa a ima dobru učinkovitost.

<< Arhiva >>