Vama

15.09.2016.

Sada gledam svoje postove i vidim da su postovi kada pišem o ... deset puta više komentirani nego drugi, čak su i moje priče manje komentirane od mog kukanja, što je vrlo interesantno jer tek sam sada primijetila da volite sa mnom komunicirati samo kada pišem o osobi koju imam u mislima.
Možda bih imala više komunikacije komentarima s vama kada bih pisala tekst o politici jer čitam i takve postove ali ih ne komentiram jer vaših komentara je dovoljno tako da bi moj bio suvišan.

Žao mi je što nisam upoznala sewena i annabony, ali drago mi je što sam upoznala Fridu, NF, Sjedokosog, Mrvicu, Tajanu, zvonku, Melu, Luky, Gospona koji špancira, Fotografa, Gali, Kamenu, Modu, i još nekolicinu kojima se ne mogu sjetiti nika ali ih rado čitam kada na naslovnici u onim rubrikama COOL I FRESH vidim njihove napisane retke.
Čitajući tako naišla sam i na par novih divnih blogera tako da je moja lista za čitanje povećana ili je možda ista s obzirom da su meni dragi blogeri neki jednostavno prestali pisati ili ih više nema među nama iz nekih drugih razloga.
Teobaldin teatar, Mjehurići sapunice, Smotani, Pepeljuga.

Sve vas je lijepo čitati i komunicirati sa vama putem vaših divnih blogova ali shvatite i mene da dođe period kada odlučim pisati i drugo a ne samo kukati

s poštovanjem Andrea, svima vama i onima kojih više nema poklanjam svoj omiljeni cvijetak

<< Arhiva >>