Pitanja

04.09.2016.

Majko moja moram te ovako pitati nekoliko pitanja za koja znam da od tebe neću moći dobiti dogovor jer odgovore moram dokučiti sama, a dok ti budem postavljala pitanja možda ću sama doći i do pojedinih odgovora.

1. Zašto si me naučila da budem pristojna?
2. Do kada moram trpiti tuđa maltretiranja?
3. Iz kojeg razloga moram uljudno odgovarati na provokacije?
4. Zbog čega laž ima bolju vrijednost od istine?

Ovo su majko pitanja koja imaju prioritet da dobe odgovor jer ja ma koliko god se trudim na ta pitanja odgovora nemam i nikada ih neću imati jer ti si me uvijek učila da moram biti pristojna i na bezobrazno ponašanje da moram pronaći pristojne riječi, rekla si mi da lažima nikada nema kraja ako se i samo jedna laž izgovori i da pokušam shvatiti da pojedinim ljudima treba pomoć jer ne mogu si pomoći sami.
Hvala ti majko što si me tome svemu naučila i učila ali učila si me krivo jer u današnje vrijeme sve to što si me naučila ne prolazi.

tvoja kćer

<< Arhiva >>