Pobrkane misli

31.01.2016.

Toliko smo jedno drugom blizu a nismo zajedno jer pogriješila sam tada što se nisam borila s njom, što nisam smogla snage da ti se vratim kada si me tražio. Boljelo me što sam zavoljela čovjeka koji ima ženu.
Koliko god sam se trudila da te zaboravim, da te zamrzim ja to ne mogu, ja čekam trenutak da ti pogledam u oči i kažem koliko mi značiš iako si pored nje. Samo te molim oprosti mi što te volim isto kao i tada.
Voliš li me još istom mjerom kao nekada? Slušaš li Bolero prije no što utoneš u sam i snovi ti pokažu prošlost?
Čekam te i čekati ću te jer nam da ćemo se jednom sresti a ti ćeš u ruci držati ružu moje omiljene boje jer jedino ti znaš boju moje ruže.
Nisam te zaboravila niti ću te ikada zaboraviti jer znam da me želiš isto kao što ja želim tebe.

<< Arhiva >>