Bez naslova

27.01.2016.

Osoba sam koja mnogima izgledam čudno, jer sam drugačiji od drugih. Iako sam star koliko sam star koliko jesam još uvijek se osjećam mlad a tako me i drugi doživljavaju. Postigao sam mnogo tokom godina i sretan sam jer si mogu puno toga priuštiti. Nikome nije bitno na koji način sam stekao sve što danas imam jer znaju da mene njihovo mišljenje ne interesira.
Ja znam da sam sebična osoba koja misli samo na sebe i koja uživa poput svih mladića jer u duši sam mlad i takav ću ostati bez obzira na moje godine. Svjestan sam da sam griješio i da griješim Svi koji me poznaju znaju da volim provode i da su sve moje žene s kojima provodim vrijeme samo žene za zabavu ali sve što radim smatraju mojim odabirom.
Nikada se neću promjeniti jer volim biti takav čudan, samo zato što me onda nitko ne pita za ženu koju uistinu volim i koju ne mogu prestati voljeti a toj ženi to nikada priznati neću jer ne mogu jer nikada nisam bio iskren prema ženi kojoj sam ukrao sreću.

<< Arhiva >>