poruka

06.01.2016.

Ovo što se dogodilo jednoj blogerici nije jedini slučaj na blogu hr da je osoba koja komentira post bilo kojeg blogera nekulturna i vulgarna prema napisanom tekstu blogera koji piše blog. Imala sam i ja neugodna iskustva sa osobom koja je jedno vrijeme otvarala blogove samo da bi mene na taj način blati i ponižavao, čak je i svoje gnjusne komentare postavljao po blogovima drugih blogera ali to blaćenje blogera, vulgarnost i bezobrazluk samo pokazuje kakvog je karaktera osoba koja postavlja tako uvredljive komentare u postovima blogera koji pišu ono što vole i kako vole iako nisu ni novinari ni pisci.

Žao mi je blogera koji zatvaraju svoje blogove zbog nekulture pojedinaca, jer koliko su meni puta pisali pojedini "blog je javan i suglasna si sa svakim komentarom na tekst ma kakav god komentar bio, blokiraj ga i piši dalje" s toga blogericu molim da ponovno otvori blog i piše svoje tekstove jer lijepo piše i rado ju čitam iako ne komentiram.

Shvatila sam da koliko god me neko ponižavao u komentarima ja od pisanja i druženja sa blogerima neću odustati sve dok mi srce ne kaže da je dosta pisanja, a moje srce voli pisati iako nisam vična peru.


s poštovanjem ANDREA

<< Arhiva >>