Aljkavost bankarskog sustava (nastavak)

16.05.2015.

...da nastavim sagu aljkavosti, bolje napisati bezobrazluka
Nazvala je jutros dotičnu banku i javila joj se šefica smjene koja uzged budi rečeno priča kao navijena te osobi s druge strane aparata ne dozvoljava da dovrši postavljeno pitanje i samo je ponavljala da ona ništa ne može napraviti jer nitko od službenika u drugoj poslovnici danas ne radi.
-samo mi dajte telefonski broj vašeg direktora pa da njega pitam u vezi vašeg poslovanja sa kljentima koji zbog nemara vaših službenika ne mogu dobit nešto što im je potrebno da bi ostvarili svoja Zakonom dobivena prava
-gospođo oni danas ne rade....te je ponovno nastavila pričati kao verglec nešto što nema veze sa postavljenim pitanjem.

Svjesna sam da ovo nije jedini slučaj takvog ponašanja bankarskih službenika i zato sam prijateljicu savjetovala da pozove novinare i da njima ispriča sve što joj se dešava sa ponašanjem bankovnih službenika u posljednjih tjedan dana. Ona će to i učiniti jer dovoljno je borbena i ne odustaje po gotovo kada zna da je to greška drugih.

Ništa drugo još ne mogu napisati nego da je aljkavost banaka prevršila svaku mjeru

<< Arhiva >>