poruka

08.11.2014.

Pojedinim osobama je toliko lijepo vrijeđati osobu sa invaliditetom koja bi voljela da je zdrava kao što je bila nekada ali to je nemoguće jer koliko god je liječnika pitala za mišljenje svi su joj isto odgovorili
oštećenje kičme je toliko da bi ako se išta poduzme mogla biti vezana za krevet a ovako se bar koliko toliko kreče pomoću invalidskih kolica.
Da, voljela bih biti ona ista kao što sam bila prije nesreće, a znam isto tako da bi mnogi bolesni voljeli biti zdravi, ali to je nemoguće i živimo onako kako živimo.
Stvarno mi je dosta takovih osoba koje nemaju drugog posla no mene provocirati sa svojim glupim komentarima a ustvari nikada me nisu niti će me upoznati.
Toj osobi želim ovo
STVARNO BIH TOJ OSOBI VOLJELA DA JOJ SE DOGODI ISTO ŠTO I MENI I MOM SINU JER TO JE ZASLUŽILA

i moliti ću se da joj se to dogodi pa neka nikada više ne piše i ne govori bolesnoj osobi da glumi invalida i sigurna sam da će tek tada prestati da me blati u komentarima jer će biti osoba sa invaliditetom kao što sam ja.
Sretna sam što me mnogi osobno poznaju pa joj mogu potvrditi da moja invalidnost i invalidnost moga sina nije gluma, a to što je ona bolesna na drugi način bilo bi bolje da potraži stručnu pomoć jer za njezinu bolest ima lijeka.

<< Arhiva >>