pitam se

29.10.2014.

ima li smisla uopće bilo gdje pisati ili izreći istinu kada mnogi ni svojoj istini ne mogu pogledati u oči?
Da ja sam toliko puta priznala svoju istinu i zbog nje bila izvrijeđana od strane od strane pojedinaca, ali ono što se dogodilo posljednje prije nekoliko dana nije povrijedilo samo mene nego i ostale osobe s invaliditetom jer reći nekome da je invalid ili tako napisati po Zakonu je podrugljivo jer mi smo osobe sa smanjenim funkcijama ako smatraju pojedinci da nije tako slobodno mogu kontaktirati pravobraniteljicu i pitati dali sam ja u pravu.
Znam da sam si sama kriva što dozvoljavam vrijeđanje sebe ali isto tako znam da druge osobe s invaliditetom nisu zaslužile da ih se vrijeđa jer već danima se u prvim redovima bore za svoja izgubljena prava onaj tekst jednog blogera ne vrijeđa samo mene nego i naše branitelje koji su kao i ja osobe sa invaliditetom a ne invalidi kako dotični bloger piše.

<< Arhiva >>