Anderlog

08.03.2006., srijeda

Borja.org jedan sasvim nepotreban redizajn

Borja.org je promijenio dizajn. I to je upravo ono o čemu uvijek govorim, čak sam i njemu jednom rekao, svaki stari dizajn je skoro uvijek bolji od novoga i zato se grozim promjena. Borja.org su za mene Brze i kratke vijesti i to je sada stisnuto i po horizontali (napola) i po vertikali (jedan dan umjesto mjeseca). Koliko sam vidio Borja se izjašnjava da drži do dobrog dizajna, pa tim više čudi ovakva promjena. Dizajn mora biti u funkciji sadržaja. Nikako ne kužim zašto netko na bijeloj podlozi pokušava pisati sivim slovima. To mi je horor, amaterizam i larpurlartizam. Ok da pišeš poeziju pa si sav u izmaglicama, al ako očekuješ da te čitam, daj mi funkcionalnost, čitljivost i preglednost. Ovo sad duplo teže čitam i duplo više skrolam. Ako tražim arhivu starih Brzih i kratkih nalazim ih nekako, ali kao - jedan dan = jedna stranica. Ma daj, molim te, a prije je bilo - jedna stranica jedan mjesec. Mrzim klikati, ljudi mrze klikati, otvarati nove stranice bez potrebe, jer je mnogo ugodnije i preglednije skrolati. Umjesto jedne stranice sad moram otvoriti 30 (nema šanse), nema ni kalendara, ni [jučer] - [sutra] navigacije. Jednini bonus je rubrika Novo, ali to je sadržajni novitet, ne dizajnerski. Ovo je još jedan primjer kako fol "moderniji" dizajn pojede originalnu inspiraciju i dobiješ neki bastrad, umjesto bloga (koji je idealna web forma) neki poluportal s lošom navigacijom. Ono staro je bio savršen dizajn za sadržaj koji je donosio. Izuzetan, uzorit, jednostavan, funkcionalan, toliko dobar da smo se i na naslovnici Bloga inspirirali njime, to sam već priznao.

Neki dan je Vuk Ćosić imao predavanje o Web 2.0 u Matici Hrvatskoj, pri tom je spominjao i drugi, podjednako hype, buzzword - user experience. E, Borja, user experience, barem što se mene tiče, tvog novog dizajna je katastrofalan. Prije je to bila ugodna pomisao - idem vidjeti što ima novog kod Borje. Sad pomisao ide otprilike - isplati li se maltretirati tim dizajnom da dođem do zanimljivih linkova i informacija? Ima li možda netko drugi to isto, ali ugodnije prezentirano?

Ako sam što propustio u površnom pregledu, onda je to očito zbog one teorije da korisnik stječe dojam o sajtu u nanosekundi otprilike. Što je najgore u svemu, čini mi se da se Borja mnogo više piše i donosi više zanimljivosti nego prije.

I da, zašto polovicu stranice i to lijevu, jaču, zauzimaju uvodi na mjesec i više dana stare članke, dok na toj istoj naslovnici nema recimo mnogo korisnijih jučerašnjih (prekjučerašnjih...) vijesti.

Razočarani korisnik
(razmišljam da otkažem pretplatu) :)
- 01:24 - Komentari (7) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>