Anderlog

29.11.2005., utorak

And the winner will be...

Žiri Internet prodaje. Fali šesti (Bakić) Vidi me je počastio mandatom predsjednika žirija za njihov Top100 izbor u kategoriji Internet prodaje, tj. dao mi zadatak da oformim žiri. Uvijek sam bio pljuvački nastrojen prema tom izboru i zajebavao Robija i Tomislava u svakoj prilici. Baš smo nedavno na Infou ponovo ćaskali o tome. Shvatio sam poziv kao - napravi ti bolje ako možeš, bar u jednoj kategoriji i prihvatio. Pozvao sam Jana Jileka (Pogodak), Nenada Bartolčića (Moderna vremena), Gorana Šikića (Monitor, Fusnota), Igora Poznića (Iskon) i Nenada Bakića (Moj posao, Moj prvi posao). Svi su se ljubazno odazvali. Za žiri je inače dovoljno i troje ljudi i svi mogu biti iz tvoje redakcije. Jedino me odbio Boris Ličina iz PC Chipa, ali ne zato što to ne bi htio, već zato jer je to izbor pod pokroviteljstvom konkurentskog časopisa... Bartolčić i Bakić su se zbog sudjelovanja u žiriju morali odreći nominacija. I tako smo se danas našli i vijećali nakon što je svatko napravio domaću zadaću. Jedino smo s odsutnim Bakićem komunicirali mailom i telefonom. I izabrali smo u ne baš impresivnoj ponudi 10 najboljih i među njima jednog najnajboljeg. Naravno, beskompromisno i totalno subjektivno. A sliku su tražili iz Vidija.
- 00:03 - Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>