Anderlog

21.10.2004., četvrtak

Kako mi je bilo na drugom After Houru

Courtney Love, sličica koja mi je prva bila pri ruci Ma sasvim cool, doduše ja sam se malo separirao s Mračnim blogom koji uvijek pun korisnih informacija, od kojih mi je jedna bila izuzetno korisna. Uglavnom, došao je dobar dio ekipe od prošli put i još novih ljudi. Nadam se da će netko napraviti i jedan detaljniji report i svoje viđenje. Ovo pišem dok čekam da se kolega konačno spremi i da krenemo za Opatiju na Festo. Mogao bih ja i od tamo blogati s Pocket PC-a kad bi Hrvoje htio uvažiti primjedbu da napravi gumb "Objavi post" koji browser u PPC-u može prihvatiti. Ajde Hrvoje, daj to, please, to je bug!
- 12:56 - Komentari (12) - Isprintaj - #

19.10.2004., utorak

Blog After Hour 2

E, da, povodom te After Hour kave mogu pridodati da će sutra u Tvornicu doći i netko iz Hrvatskog radija, s namjerom da porazgovara s onima koji su raspoloženi pričati o Blogu, za emisiju posvećenu Blogu koja će ići... eh, sad sam zaboravio kada, uglavnom u 13:30, HR1, traje pola sata. Javim kasnije točno vrijeme. Danas je urednica HR bila u Monitoru, pa smo pričali o Blogu, a poslije otišli na kavu baš u Tvornicu. Rekla je da će svakako probat doć i sutra mada u to vrijeme ima montažu, ili će nekog poslati. Ako nećete vi pričati onda će cijela emisija ostati samo meni. :)

Zanimljivo je to. Naime, prošlu srijedu nas je posjetila jedna druga urednica s Hrvatskog radija, koja je spremala čak dvije polsatne emisije, jednu o Blogu, a drugu o Forumu. Njena emisija ide utorkom ujutro u 9:30, Virtualni utorak, HR2, ako se ne varam. Bili smo Dario, ja, naknadno je snimila i lebowskog i još neke. Ona nije mogla doć na After Hour. Ono kaj mi je pritom zanimljivo je da te dvije urednice uopće nisu znale jedna za drugu, već im je tako, spontano došlo da rade emisije o blogu. I sad ti reci da Blog.hr (i Forum.hr) nije cool i hit.

Slušajte Hrvatski radio, jedan jako dobar radio. I prvi i drugi program. :)

Inače, jedna točka sutrašnjeg dnevnog reda bi mogla biti - hoćemo li raditi zasebni Blog party ili ćemo spojiti Forum i Blog u jedan party. Inače, treći Forum party desit će se 5.11. u petak u Tvornici. Guest stars Bambi Molesters i Bossmatians).

- 23:59 - Komentari (4) - Isprintaj - #

13.10.2004., srijeda

Blog After Hour

Blog Tvornica Meni je bilo sasvim OK, piće i čavrljanje. Obično sam u Tvornici s još 2-3 ljudi, a ovog puta ih je bilo oko 15-tak. Upoznao sam Prokletog, Deatless, Desire, Celeste, Big Mamu, a otprije sam znao Novac, Sadistica, Nikolu... neka imena sam zaboravio :bonk:. Legion je došao u 8, kad je većina žurno krenula kućama gledati Big Brother. Not. :) Ubuduće, ako dođete sami, samo dovucite stolac (a možete i cijeli stol) i pridružite se najvećoj hrpi ljudi, ugodnih, druželjubivih i pametnih blogera. Nismo ni slutili da dvoje blogera cijelo vrijeme sjedi za susjednim stolom dok ih nije razotkrio drugi par blogera koji je došao kasnije. See you next time.
- 21:33 - Komentari (17) - Isprintaj - #

08.10.2004., petak

Sunčica u zemlji zavrtanja ruku

Russell Crow u Insideru Novinari u Monitoru, čim su saznali za priču o Sunčici rekli su mi - idemo to staviti odmah na naslovnicu. Znajući što bi to značilo, da će se priča proširiti do novina i televizije, jer u sebi ima taj potencijal, rekao sam, stanite da vidimo stav autorice, jer ako to krene izvan Bloga, nikakvo brisanje i vraćanje više ne bi bilo moguće. To je ipak njen privatni blog i ima privatnih stvari i nemojmo to izvlačiti dok ne vidimo za što će se odlučiti. Jebi ga, loš sam novinar, jer brinem o privatnosti.

I Sunčica se odlučila. U zamjenu za povratak na posao obrisala je problematične dijelove svog bloga. Razumljiva i predvidljiva odluka. Jer kad imaš nož pod grlom onda nemaš o čemu razmišljati.

Sunčica, meni je žao što si prihvatila ucjenjivačke uvjete. To je u redu zbog zdravlja i djeteta, ali potcijenila si snagu bloga. Za razliku od ravnateljstva škole, mada ne vjerujem da su jako pametni, ali su instinktivno osjetili koja je to prijetnja. Vidjela si onih stotinu komentara bezrezervne podrške. Mobilizirala si publiku Bloga, a slična stvar se mogla desiti i mnogo šire, samo da smo ju potencirali da ide dalje.

Htio bih da znaš, i ti ali i oni, da se blog može obrisati, ali uvijek se može ponovo napisati. To im jasno daj do znanja, možda su dobili ovu rundu, ušutkali te zavrtanjem ruku, ali za ubuduće znaj što imaš u rukama. Imaš medij. Na tebi je samo da odlučiš koliko ćeš koristiti tu moć.

Stoga, ako ćeš ubuduće pregovarati s ravnateljstvom, znaj da ti razgovaraš s pozicije moći, jer ti možeš ugroziti ravnateljev posao ako ga ne radi kako spada. I objasni im da možda mogu tebe natjerati da obrišeš svoj blog, ali da nikako ne možeš obrisati ono što je tuđe – komentare. Uostalom, ako ne mogu pisati na tvom blogu, blogeri mogu na svom. I vjerojatno upravo to čine.

- 11:25 - Komentari (15) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>