Amerikanac

04.10.2007., četvrtak

Konacno Amerika


Dolazak u Chicago bijase poput nekog traumaticnog sna kojeg se niti danas bas najbolje ne sjecam. Je li zbog bilo zbog mog soka ili zbog jet lag-a, jos nisam uspio otkriti...
Izlazim ukocen iz aviona otecenih ociju. Pogled mi se zaustavlja na tisucama ljudi koji uzurbano trce po O’Hare-u, svatko za nekim svojim poslom, dok ja uredno cekam u redu na druzenje s imigracijskim sluzbenikom. On, neki Hispanoamerikanac, nije me upitao ama bas nista, samo mrklo odmjerio i nesto nasvrljao u putovnicu. Nakon toga izmjenih par rijeci s carinikom i to je bilo to. Najteze je kazu, proslo.
Na izlazu iz aerodromske zgrade docekala me moja “hrvatska veza” i odvezla do novog doma negdje u predgradjima velikog grada. On, uspjesni amerikanac hrvatskog porjekla, me je odmah poceo upucivati o zivotu ovdje. Naravno na engleskom, jer ja moram uvjezbavati uho, a i njemu je tako lakse. I dok je on pricao, ja sam od Chicaga mogao samo u daljini naslutiti ogromne nebodere ciji su vrhovi bili pokriveni kisnim oblacima. Zbilja, nisam mogao vjerovati da su toliko visoki.
Stan nije bas bio kao na filmu. Oronuli kucerak s osam stanova, skripavi parketi, pogled naravno u nista, kupatilo koje kapa, s rabljenim namjestajem i naravno sve to samo za 600$, uz 600$ nekog security depozita kojeg ce moji gazde uzeti i lijepo drzati dok se ne iselim. Stan je mi 10 minuta hoda od posla pa bi se trebao tako lakse snaci dok ne kupim auto.
I tako dok ja zbunjeno pitam kako to nema ves masine u stanu, jer kod nas to je sastavni dio kupaonice, moja „veza“ mi sa smjeskom odgovara kako je ovo ipak Amerika, zemlja sa najboljim standardom na svijetu i da tako nesto tipa perilice je zbilja nepotrebno bacanje novca. No, ja bih trebao biti jako sretan jer u podrumu moje zgrade imam perilicu (naravno, koja ne kuha robu) za samo 75 centi po pranju pa ne trebam ici u javne praonice kao vecina drugih "sretnika" s iznamljenim stanom.
I tako, dok ja vrtim film o perilicama u glavi, prisjetih se nekih scena iz praonioca u filmovima i sve mi odmah postade jasno. Praonice su ovdje hit...i dobra poslovna prilika.
Ljubazno sam odbio nedjeljni rucak i druzenje s obitelji svog domacina te sam brze bolje odletio u krevet. Moj mozak, sludjen vremnskom razlikom od kojih 7 sati, nije mogao obraditi toliko informacija odjednom. Shvatih da me jet leg hvata u punom obliku. Stopostah se u krevet, niti zube ne oprah.
Samo da se naspavam, sutra se vec pocinje raditi, a moji novi poslodavci su nestrpljivi da me vide cim prije.

- 23:47 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.

  listopad, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Prosinac 2013 (1)
Svibanj 2009 (2)
Travanj 2009 (1)
Ožujak 2009 (4)
Veljača 2009 (2)
Siječanj 2009 (4)
Prosinac 2008 (3)
Studeni 2008 (3)
Kolovoz 2008 (3)
Srpanj 2008 (1)
Lipanj 2008 (4)
Svibanj 2008 (4)
Travanj 2008 (4)
Ožujak 2008 (9)
Veljača 2008 (4)
Siječanj 2008 (9)
Prosinac 2007 (16)
Studeni 2007 (18)
Listopad 2007 (14)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Zivot Dr. Q, modernog hrvatskog emigranta, u obecanoj zemlji

Linkovi