Linkovi
Ajmo malo reklama koje život znače...


Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr


Zatim mjesta koja ja posjećujem:

Best station

Skinite si najljepši screen saver, desktop look

Najave hip-hop događanja u nas i okolo

Pratim ih prije nego su se obogatili



Zasad čitam njega jer je izvrstan,

njega jer mi otkriva svoj neiskvareni svijet

nju jer mi svaki put ukaže na nešto novo i lijepo,

s njom dijelim osobinu nemogućnosti nalaska "onih pravih" cipela i studentske brige:)

a ova žena ima što reći svijetu...

A ostali.. ako smatrate.. javite se! :)

all in all

četvrtak, 07.04.2005.

Jesam li doista slobodna?

Dok razmišljam o svojoj stvarnoj slobodi, shvaćam da sam slobodna samo prividno, slobodna sam u tuđim očima, očima prolaznika i stranaca u mom životu koji će na mojoj životnoj postaji zaustaviti svoje misli ili će bez prezanja nastaviti bezglavo jureći u budućnost. Tako je jednostavno biti pasivan promatrač i svojom bezosjećajnošću stvarati predrasude prema neznancima. Ali doći će jednom vrijeme kad će svatko od nas stati i zapitati pitanje koje toliko dugo žudno čeka svoj odgovor. Jesam li slobodan? Slobodna duhom, mislima, osjećajima, snovima i maštanjima? Mislim da nisam. Koliko sam samo puta zašla u ulicu na kojoj više nema vidljivih znakova za nastavak mog odabranog puta... Sputana pravilima, pisanim i nepisanim, moram zastati i pronaći novi koji me toliko udaljava od početnog nagona a nagon mi neda mira i tjera me naprijed... U tom trenutku treba trezveno odlučiti samo pitanje je – kako? U glavi puno malih za i protiv, više ne znam da li smijem ili ne, imam li duhovnu slobodu ili me guše vanjski utjecaji raznoraznih glasova koji vrište, a ja ne razabirem nijedan. To nije sloboda, to je psihičko mučenje jer slobodan čovjek pred sobom ima otvorene puteve kroz sve tajne prolaze. U trenutku kad nebo ugasi svoja svjetla i kad se vatrena zemlja otvori svatko će postaviti ono iskonsko pitanje o slobodi, a odgovor... odgovor će tražiti dugo, dugo...

*tekst je stavljen kao uspomena na srednjoškolske dane, a napisan je krajem 2002.

- 11:20 - Komentari (5) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< travanj, 2005 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
Ponajprije mjesto gdje se odmaram, iznosim svoja mišljenja, razmišljanja, dileme i kratak osvrt na sve što se provrti ispred mojih očiju toga dana :)
Kaže moja prija: "Svašta-nešto" :)

Statistiku sam voljela u srednjoj:
Free Website Counter
Free Website Counter