Sve o sportu

srijeda, 08.04.2015.

Cro Cop: Pobijedit ću ovaj put, jedan moj udarac i gotovi ste

Opušten sam, ovo je ono za što sam radio i za što živim. Osjećam se dobro, ovaj put ću ga pobijediti, najavio je Mirko Filipović uzvratni meč s Gabrielom Gonzagom.



Ja sam borac, još imam vatru u sebi. Osjećam se dobro, sretan sam što sam opet u UFC-u. Moje tijelo je u fantastičnom stanju, mogu raditi stvari o kojima 99,9% 25-godišnjaka može samo sanjati, najavio je Mirko Filipović uzvrat s Gabrielom Gonzagom.


U subotu će u Krakowu dočekati uzvrat s borcem koji ga je 2007. teško nokautirao, a UFC je fantastičnim videom nazvanim 'Hrvatski povratak' najavio najočekivaniji meč večeri.

- Moj high-kick ima istu snagu, istu brzinu kao prije. Znate, dovoljno je da sjedne samo jedan udarac i gotovi ste. Samo jedan, samo jedan udarac. Mjerimo sve na treninzima. Za to treba jako puno entuzijazma, a ključ su težak rad, krv i znoj.

Ovoga puta doveo je i vrhunskog sparing partnera.

Luđački treniram, nevjerojatno sam motiviran i doveo sam prvoklasnog suborca, Stipe Miočića. Puno mi pomaže u sparingu, on je jedan od najboljih teškaša u UFC-u - priča Mirko, a Stipe dodaje:

Mirko se vratio! Odličan je i u parteru i na nogama.

- 13:25 - Komentari (0) - Isprintaj - #