odite na http://www.gardina.hr/, kliknite na englesku zastavicu i uživajte. Komentar nije potreban! |
Nakon dugog razdoblja u kojemu sam svoju aktivnost na blogu sve na reprodukciju oglasa, evo jedne novosti: otvaram stalnu rubriku nazvanu "Besplatno oglašavanje" u kojoj ću redovito objavljivati nove načina kako se uspješno oglašavati koristeći dostupne nam besplatne resurse za oglašavanje. Računam i s tim da ćete i vi pridonijeti stvaranju te baze znanja. Dakle, početni tekst i prve resurse naći ćete na ovom linku preseljeno na marketing servis blog, kojem ubuduće možete pristupiti i iz desnog stupca. |
novi spot Heinekena, a u glavnoj ulozi Pula! vidi vamo |
Kad ovakvi radovi budu počeli pristizati na Outward... |
Znate ili ne znate, outward godišnja nagrada dodijeljuje se najboljim outdoor kampanjama, a organizira ju jedna od najvećih hrvatskih outdoor kompanija outdoor akzent, a konkuriraju domaći dizajn studiji i marketinške agencije. U ovogodišnjoj konkurenciji primjetan je određeni pomak prema slobodnijem kreativnom izražavanju domaćih agencija, ali sve to je još uvijek daleko od ideja i realizacija koje možemo vidjeti vani, a neke od njih možete vidjeti i na ovim stranicama. Moj favorit je megaboard Hypo banke, kojeg su osmislili Bruketa i Žinić, ujedno prvonagrađeni u toj kategoriji i to zato što kombinira dobru ideju s primjenom na lokaciji. |
postavio je Virgin Express, zrakoplovna kompanija, promovirajući svoje povoljne letove kojima za 41 euro možete letjeti od Berlina do Brisela. Billboard, ili jumbo (fakat jumbo!) dugačak je čak 1,1 kilometar, a proteže se od Kaiser-Wilhelm-Gedächtniskirche do zološkog. Osima što promovira letove, oglas zabavlja prolaznike otisnutim šalama i pošalicama. Ako budete u Berlinu u narednih mjesec dana, molim lijepo, pogledati i javiti dojmove. |
u desnom stupcu (skrolaj, skrolaj...) od danas možete pratiti najnovije vijesti iz nekoilicine izvora (Yahoo Business, Wired magazine i NYTimes Business). Ovom vam je omogućeno zahvaljujći divnoj tehnologiji zvanoj RSS i servisima koji omogućuju objavu vijesti iz odabranog izvora na bilo kojem site-u, što je i meni omogućilo uredno updateovanje bloga bez po muke! |
evo nam i prvog kandidata, a po svemu sudeći i pravog favorita za glavnu nagradu u kategoriji najnepismenijeg oglasa. "Mali Lošinj je oaza opkoljena manjimi većim mediteranskim otocima", "(otok)...raspolaže sa fantastičnim zrakom", zatim: Mali Lošinj je glavni grad svijeta u lovenju ribe ispod vode" samo su neki od bisera hrvatske književnosti i pjesničke slobode koji se mogu naći u ovom oglasu. |
niste se baš pokazali sa slanjem najgorih oglasa, ali evo, za primjer kako loši oglasi NE izgledaju: |
< | rujan, 2005 | > | ||||
P | U | S | Č | P | S | N |
1 | 2 | 3 | 4 | |||
5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |
12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 |
19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 |
Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv