Znate ili ne znate, outward godišnja nagrada dodijeljuje se najboljim outdoor kampanjama, a organizira ju jedna od najvećih hrvatskih outdoor kompanija outdoor akzent, a konkuriraju domaći dizajn studiji i marketinške agencije. U ovogodišnjoj konkurenciji primjetan je određeni pomak prema slobodnijem kreativnom izražavanju domaćih agencija, ali sve to je još uvijek daleko od ideja i realizacija koje možemo vidjeti vani, a neke od njih možete vidjeti i na ovim stranicama. Moj favorit je megaboard Hypo banke, kojeg su osmislili Bruketa i Žinić, ujedno prvonagrađeni u toj kategoriji i to zato što kombinira dobru ideju s primjenom na lokaciji. |
< | rujan, 2005 | > | ||||
P | U | S | Č | P | S | N |
1 | 2 | 3 | 4 | |||
5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |
12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 |
19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 |
Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv