Emociju sam naslijedio po ženskoj liniji - VRATIA SE ŠIME - BARBA TONI LEO ANTE ZVIJEZDAN ALEN ŠIME - Blog.hr

VRATIA SE ŠIME - BARBA TONI LEO ANTE ZVIJEZDAN ALEN ŠIME

27.02.2021., subota

Emociju sam naslijedio po ženskoj liniji

Iz kojeg pravca u kojem smjeru
Pratite ovo kao daleko od tebe ili si sad odmakao
Pristojno rastojanje je kao neka vrsta podnošljive bliskosti
Vjerujem da se svi mi pokazujemo jer čitao sam nešto
o očitovanju.

Znam kuda sam se uputio ali dosta je to čudno
Vrlo je to neobično kad se ovako kaže ili sagleda ovoga baš naročitoga
jutra i nekako može da ti se čini,
Kao da sve to je fenomenalno u zadatosti, mislim da fenomenologija
duha ovoga časa progovara iz mene

Ako sam nešto racionalizirao nisam se cjenkao sa raciom
Shvatao sam da posjedujem određena razmišljana uz koja
sam nasljedio emociju po ženskoj liniji
I to mi je značilo odakle god da došao sam ili pojavljivao se
ondnekud bilo je fit ali kondiciono možda nisam se
uvijek uklapao nastojeći i sam sebe uskladiti i pomiriti
sa svojim personalitijem.

Oznake: art, Književnost, poezija, Kultura, umjetnost, moda


- 06:23 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< veljača, 2021 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
             

Travanj 2021 (12)
Ožujak 2021 (37)
Veljača 2021 (41)
Siječanj 2021 (49)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

PIŠEM POEZIJU ISKRNO GOVREĆI

U NOGOMETNOM SMISLU TRENUTNO PAUZIRAM OD NAVIJAČKOGA NOGOMETA JEDINO FK ŽELJO I EVENTUALNO FK CRVENA ZVEZDA

burek ili pita

MA LOŽIM TE SAMO