GOLDEN CLASSIC COLLECTION - Alan Johnny Allen 1.100 Alen Alispahić, pjesnik, Ljubav.Mir.Bolji dani. Čiča-Gliša 5 The House of Rising Sung Deda Žorž Cvr!ka Pije Sprajt Histerija žene 2 Osam Šezdeset 8-60 Rock and roll, i dr. kućne potrebštine vol. 1 Refreni za publiku 2x između strofa i 3X i dva puta po 4X Pop-shop Fakt Prevedeno sa engleskoga Textdžinica kod Alena Izvod Iz Matična Knjiga Pjesama Onako. Pomalo, onako. I Ja Sam Tebe Bodrio Kao Lav Dobivam na penale Alenčić Versijatrija Fusnote To su takve pjesme Sad je sve jasno Timski duh.Timski duh. Timski duh. Coffe Break To možda samo tako misliš, ali ne misli ni ja Dežurni dispečer Ovaj Rekao Bih Tačno Da Mislim Štaznam Dovoljno je

ALEN ALISPAHIĆ

21.07.2022., četvrtak

Golden one 2

Nisam ja slavio dan

Svi ti dani, moji, sreće i tuge
Kako dršću, strepe i prolaze
Sve te noći umorne, besane, duge
Polako me raznose

Malo toga još stvarno od mene ima
Ne znaju to ljudi u susretu
Onaj tamo glavom pozdrav leno mi klima
Sami smo na svetu

Sve ovo vreme sa mnom
Pod bagremom sediš
A i od vas nijedna ne ostaje
Samo čekaš, trneš, zevaš i blediš
Šta mi još preostaje

Da li spremaš u sebi čuvenu moć
Čudesne crne reke oprosta
I posle svega opet tebi ću doć
Primi me za gosta

Nisam ja slavio dan
Nisi ti spasla noć

I svejedno je šta dalje
To negde se miri
Plove nebom veliki oblaci
Vetar stade u krošnji najednom se smiri
Spreman da nas odbaci

Zapleši taj ples na vrhu stepeništa
Obuci novu svečanu haljinu
Tvoje oči su mi utočišta
Njihov pogled u daljinu

Da li spremaš u sebi čuvenu moć
Čudesne crne reke oprosta
I posle svega tebi ću doć
Primi me za gosta

Nisam ja slavio dan
Nisi ti spasla noć

Nisam ja slavio dan

Oznake: Književnost, literatura, lira, lektira, art, poetry, poetika


- 09:40 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.