GOLDEN CLASSIC COLLECTION - Alan Johnny Allen 1.100 Alen Alispahić, pjesnik, Ljubav.Mir.Bolji dani. Čiča-Gliša 5 The House of Rising Sung Deda Žorž Cvr!ka Pije Sprajt Histerija žene 2 Osam Šezdeset 8-60 Rock and roll, i dr. kućne potrebštine vol. 1 Refreni za publiku 2x između strofa i 3X i dva puta po 4X Pop-shop Fakt Prevedeno sa engleskoga Textdžinica kod Alena Izvod Iz Matična Knjiga Pjesama Onako. Pomalo, onako. I Ja Sam Tebe Bodrio Kao Lav Dobivam na penale Alenčić Versijatrija Fusnote To su takve pjesme Sad je sve jasno Timski duh.Timski duh. Timski duh. Coffe Break To možda samo tako misliš, ali ne misli ni ja Dežurni dispečer Ovaj Rekao Bih Tačno Da Mislim Štaznam Dovoljno je

ALEN ALISPAHIĆ

21.12.2021., utorak

Ovo je blog za poeziju in fron of a pored su romani

Dakle, 181 pjesma premijerno na blog.hr i roman upravo završen LUCY.

Postoji još Dani. Postoji na narednu godinu pored redovnoga evergreena koji se ovdje premijerno, i nigdje drugo prikazuje. Hvala vam još jednom iz BLOG. HR I svim svojim prijateljima moje umjetnosti, kao i uvijek vaša mi podrška znači i lijepo je znati da postoji tako divan krug koji cijene ovo što radim i moj doprinost kulturnom naslijeđu. Još danas ćemo čitati nekoliko najnovijih pjesmica a onda ćemo se relaksirati uz glazbeni izbor i tako uči u blagdansko raspoloženje ali i Novu godinu 2022.
Ništa vam neću najvljivati iz svoje radionice neka sve to budu iznenađenja, nove naše zajedničke literarne avanture u ovom art svijetu kad svijet sam po sebi nije najsavršenije mjesto. Želim vam svakako puno zdravlja inače i mir i dobro i da ljubav pobijedi.

Hvala
Alen Alispahić
Pjesnik

Kako te uopće opisati


Kako te uopće opisati
Rezolutno evocirati decidno te proklamirati
Kako te uopće zapisati
Nimalo deklarativno tek dijelom etiketirati

Kako te uopće opisati
Kao hronološki slijed ili retrospektivnu zbrku
Nimalo očekivano u odnosu na sve
Ili, posve očekivano ništa naročito

Sve gazi po svom i to tako što smjenjuju se
godišnja doba
Da li te onda opisati jednostavno po svom
Ili, način neki način da te opišem po mom
shvaćanju portretiranja svijeta.

Život je dugovječan kao sam Đavo


Život je dugovječniji od ljudskog životnoga vijeka
Postojanost je trajnija nepostojanost žilavija
od postojanja u trajnosti
Vjerujem da ćeš opstati kao dobar čovjek

Samo dobar čovjek ima dobre vijesti
Život je dugovječan kao sam Đavo
Ljudski životni vijek zna biti bogovski, ponekad.
S mukom po pola, pola od muke.

Vjerujem da će ti se to obiti o glavu
Jer svaki val obija se o prašinu prolaznosti
Ništa ne odlazi u vjetar jer vjetar nigdje to ne odnosi
Samo se zaboravljamo od prilike do prilike.

Snaga za novo


Moje su snage kao kokošji bataci
Možda su to konjske sapi i razbarušena griva
Moja je snaga krcata kao osudni trenuci
U ovom trenutku moja snaga je košnica meda

Snaga je moja duplo troduplo više
Ponekad mi se čini kao koze uz kamene stijene
Moje su snage i pureći bataci
Snage moje su raspoređene, ja mislim, pravilno

Ako imam snage za još samo ovo
Potom za ovo i još samo ovo, onda imam snage
koliko volje i htjenja i još ovoliko od ovoga
A to je ovo. Prije nego dođe nešto novo.


Oznake: literatura, Književnost, lektira, lira, art, poetika, lirika


- 07:06 - Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.