GOLDEN CLASSIC COLLECTION - Alan Johnny Allen 1.100 Alen Alispahić, pjesnik, Ljubav.Mir.Bolji dani. Čiča-Gliša 5 The House of Rising Sung Deda Žorž Cvr!ka Pije Sprajt Histerija žene 2 Osam Šezdeset 8-60 Rock and roll, i dr. kućne potrebštine vol. 1 Refreni za publiku 2x između strofa i 3X i dva puta po 4X Pop-shop Fakt Prevedeno sa engleskoga Textdžinica kod Alena Izvod Iz Matična Knjiga Pjesama Onako. Pomalo, onako. I Ja Sam Tebe Bodrio Kao Lav Dobivam na penale Alenčić Versijatrija Fusnote To su takve pjesme Sad je sve jasno Timski duh.Timski duh. Timski duh. Coffe Break To možda samo tako misliš, ali ne misli ni ja Dežurni dispečer Ovaj Rekao Bih Tačno Da Mislim Štaznam Dovoljno je

ALEN ALISPAHIĆ

31.10.2021., nedjelja

Nekom je kamen pao sa srca

Nekom je sa srca kamen spao

Nekom je sa srca kamen spao
kao pokošen
Idila je ostala kao sjaj u travi.
Trava je ostala kao nedorasla ostatku
krajolika.

Pusto je stvar percepcije. Prazno iznutra je.
Otkako sam se više-mane izvukao iz datuma
pronašao sam sudbinu.
Dozvoli da budem liričan kao pojednostavljenje
Pusti me da pojednostavljujem do poetske stvari.

Neko je ispao kao privjesak.
Nemoj da izvisiš kao mokar ili sasušen veš
na štriku.
Idila je kao odsjaj iz blica.
Blic je ostao crven u očima.


Sve nije podvrgnuto mojoj volji


Osjećam da si oko vrata a nisi okovratnik
Pojest ću jezik ako te zadavim pričom
Namirisat ću sve optuhujem tako: sve nije
povrdgnuto mojoj volji

Ništa nije onako: sve je kako kažemo
ili ne kažemo ništa
Odluči se da progutaš grlo kao jabuku u grlu
Grotlo se sasulo u tebe kao razbuktao vulkan

Odluči se da progutaš grlo kao grlom u jagode
Sve nije po mom nit je moja volja povrh svega
Iznad svega, ostani fokusiran i ustrajan
One znaju tebe zato prije nego te spoznaju, znaj šta je
ustvari, šta te briga.

Oznake: Književnost, literatura, lira, lirika, poetika, art, lektira


- 07:12 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.