GOLDEN CLASSIC COLLECTION - Alan Johnny Allen 1.100 Alen Alispahić, pjesnik, Ljubav.Mir.Bolji dani. Čiča-Gliša 5 The House of Rising Sung Deda Žorž Cvr!ka Pije Sprajt Histerija žene 2 Osam Šezdeset 8-60 Rock and roll, i dr. kućne potrebštine vol. 1 Refreni za publiku 2x između strofa i 3X i dva puta po 4X Pop-shop Fakt Prevedeno sa engleskoga Textdžinica kod Alena Izvod Iz Matična Knjiga Pjesama Onako. Pomalo, onako. I Ja Sam Tebe Bodrio Kao Lav Dobivam na penale Alenčić Versijatrija Fusnote To su takve pjesme Sad je sve jasno Timski duh.Timski duh. Timski duh. Coffe Break To možda samo tako misliš, ali ne misli ni ja Dežurni dispečer Ovaj Rekao Bih Tačno Da Mislim Štaznam Dovoljno je

ALEN ALISPAHIĆ

20.08.2021., petak

Heklanje refleksije


Imao si dobre namjere kao dvaput popločan
Od jutros radiš trbušnjake
Kondicija ti je uvijek na vidiku
Otkad ikad refleks ti je pri ruci.

Zapažanje je samo ono kad si skužio
Onda da zbuniš reci, tiho, prvom od povjerenja:
„Ja sam žimku!“
Dakle, jesi. A sve što jeste htjelo bi i biti.
Pa, eto budi. I u ogledalcu.

Odnos među stvarima nije nasumice razbacan.
Možda i jeste.
Povezuj stvari kao uvezivanje.
Grupiše se i u heklanje.

Dovoljno

Dan kada si prestao sa izmotavanjima.
Ostale su ti još neke karafeke.
Ne smatraš više dosada što si smatrao.
Smatraš da je dovoljno što si dosada smatrao.
Prelaziš sada otvoreno u retuše.
Dotjeruješ u fotošopu pedantnost.
Izdledaš praznično poput svečane prilike.
Ne odražavaš dosada što si odražavao.
Sad imaš i druga shvatanja.
Sad si pojam s pojmom.
Ne oslikavaš kao dosada što si oslikavao.
Sve je sada veza s vezom.
Da ne kažem uvezeno.


Lako dolaženje do ideja


Lako dolazim do ideja: jutro sa pupoljcima.
svježina koja te zapljusne kao umivanje lica.
Sam ne možeš osim kada nećeš
Lakše mi je sada. Lakše sam i ranije dolazio do ideja.
Suština je nešto što u što se razumiješ.
Sam si u ono u šta pronikneš.
Svi se mi okrećemo prema fokusu.
Svi smo mu u središtu aktivizma.
Možda ne treba dramiti.
Možda treba sve dramatizovati.
Lako dolazim do ideja. Kiša je u toku dana,
prešla preko moga zalijevanja cvijeća.




Oznake: Književnost, literatura, lirika, lira, lektira, poetika


- 01:28 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.