GOLDEN CLASSIC COLLECTION - Alan Johnny Allen 1.100 Alen Alispahić, pjesnik, Ljubav.Mir.Bolji dani. Čiča-Gliša 5 The House of Rising Sung Deda Žorž Cvr!ka Pije Sprajt Histerija žene 2 Osam Šezdeset 8-60 Rock and roll, i dr. kućne potrebštine vol. 1 Refreni za publiku 2x između strofa i 3X i dva puta po 4X Pop-shop Fakt Prevedeno sa engleskoga Textdžinica kod Alena Izvod Iz Matična Knjiga Pjesama Onako. Pomalo, onako. I Ja Sam Tebe Bodrio Kao Lav Dobivam na penale Alenčić Versijatrija Fusnote To su takve pjesme Sad je sve jasno Timski duh.Timski duh. Timski duh. Coffe Break To možda samo tako misliš, ali ne misli ni ja Dežurni dispečer Ovaj Rekao Bih Tačno Da Mislim Štaznam Dovoljno je

ALEN ALISPAHIĆ

18.08.2021., srijeda

Mlitavost

Mlitav sam kao rano jutro.
Sredina dana i rano predvečerje.
Mlitav sam, ponešto, i između uobičajenih
termina.
Moj životni moto je uredu.

Moj smisao života je netaknut.
Postignuti elan drži tempo.
Ja sam mlitav na svoj način.
Ja tu svoju mlitavost činim onako
na svoj način.

Možda bih trebao biti mlitav na tvoj
način.
Možda bi to bio čak i bolji način.
Mislim kako sad dolazi ova sredina
dana i da omlitavio sam.
Praktično mlitav sam nizašta.
Pa ni pjesmu čak da završim.


Izlazim


Izlazim iz svoje čahure
kao nepokriven tendom.
Izlazim iz ove kabanice ravno
u otvorene rajfešluse.
Otvaram se kao polje pred razdraganom
djecom koja više-manje vole-ne vole
trčkarati.
Ali, Sunce se otvara kao polje
i raspakuje svoje zrake po poljani.
Izveo sam na čistac svoje zabune.
Zbunjenost je na vidik izvela mene.
Ravno je do mora na mom položaju.
Izvirujem kao glavica kupusa ispod kapi rose
okupan u rasolu novog dana.
Izlječen od kisline i žgaravice.


Propagande


Ispran mozak posjeduje informacije,
zadržava odnos sebstva u kojem je iskakuliran.
Ako je pjesma privatna stvar
osjećajnost je nekako javni doživljaj.
Sve se drži na svojoj rafi.
Drže se konci u svojim rukama.
Drže se lutke na svojim koncima.
Držiš korak sa vremenom.
Držiš vrijeme sa korakom.
Iscjeđen čvrst orah.
Pokazao je skrivena njedra duševnosti.
Dugo si skrivao ljušturu a pokazivao suštinu.
Umiješ lice kao da ispiraš mozak.
Informišeš sredinu, simoblično više.



Oznake: Književnost, literatura, lektira, lira, lirika, poetika


- 06:34 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.