alejandroland

22.05.2006., ponedjeljak

Međužupanijsko u Rovinju

Eto u jutro se našli ja, Robi i Adrijano i krenuli u Rovinj na međužupanijsko. Kad smo stigli uslijedila je standardna ceremonija pozdravljanja, naravno sa onima kojima se nismo vidjeli od prošlog natjecanja, dakle, prošlog vikenda. Nakon podjele žica počeli smo se pakirati u naš turbo brzi gliser zvan "barka od 5 metara" pogonjen ultra jakom snagom od čitavih 4 konja. Uzeli smo i mojeg Tomosa za "nedaj bože" situacije. Oko 8 smo krenuli prema startnom brodu. Krenuti znači odgurnuti se od mola ali ne uspjeti upaliti močnih 4 konja Merkury-a. Potezali smo i potezali, ali niš od toga. Kad smo zakuhali svi trojca u neprenskim odijelima, pamet je došla u glavu i zamjenili smo motor. Tomos je upalio iz prve. Eeee, moj mali Tomos..... stoput me zajebo ali taj dan nije! U 9 je bio start. Mene su pustili na jednoj punti za koju mi je smrdilo da bi moglo biti ribe. Na punti su bila velika strujanja pa sam se nadao nekom brancinu ili ciplu. Struja je bila prejaka, kako bi se kretao morao sam zaroniti na dno i povlačiti se. Kako bi izronio struja bi me lagano ali sigurno bacala u nazad. Nakon par minuta šuljanja po dnu vidim ja rep. Kako sam prilazio skužio sam da bi moga biti dobar primjerak pica. Ispružio sam ruku s puškom i nastavio se približavati. Kad sam ga ugledao cijelog skužio sam da je "dobar". Bio mi je okrenut guzicom i jeo potpuno mirno. Pričekao sam da osjeti neku moju vibraciju i zastane a zatim se okrene nebi li osluhnuo, kad je to napravio okinuo sam. Full dobar filing, imat validnu ribu u prvih par minuta natjecanja.
Struje su bile ful jake pa sam se prebacio preko puntala i išao istraživat uz obalu. Zbog jačih valova koji su tukli po obali, odlučio sam se šuljati u plitkom na 3-5 metara. I tako tokom jednog šuljanja legnem se u jedan kanal jer sam vidio neki bljesak. Mirno čekajući na dnu vidio sam bljesak kako mi se približava. Nakon par sekundi bljesak je stao i skužio sam da je orada od oko kile. Uuuuupffff! Biće ulova!!! Međutim ona je osluškivala van dometa..... kad odjednom iz neke rupe u blizini izađu dvije vrane i to na dobrom dometu. Rekoh ZAJEBI! Puco sam u veću vranu i pogodio. Orada je zbrisala u pola sekunde, ali drugu vranu sam nastavio pratiti pogledom nebi li skužio u koju rupu će ući.
potraga je bila bezuspješna. Nisam imao lampadinu, a radit čeke pred svakom obližnjom rupom nebi imalo smisla. I tako ja nastavio.... opet ja vidim rep! Pucao sam čim sam vidio pola tijela. Jebiga bio je baraj od 30 deka. Za roštilj bi bio dobar ali za bodove ne. Nakon desetak minuta na čeku mi opet dolazi vrana. Ostala na harpunu!!!
Kad sam se popeo na barku, moram priznat da smo svi bili sretni i zadovoljni. Nije prošlo sat vremena a ja već imam 3 ribe! Bacili smo se na neki obližnji otočić. Ah, da, skoro sam zaboravio, Tomos se malo smočio pa je počeo zajebavat. Na tom otočiću je bilo dosta ribe al niš validno. Napravio sam par čeka u plitkom, kad skužim ja u daljini jato salpi, sve oko pola kile. Probao sam se šuljati, ali salpe kao salpe uvijek bi se uspaničarile i pobjegle. Naravno ako nemože Muhamed brdu brdo će Muhamedu. Tako da sam napravio čeku čim sam im se približio u vidokrug. Pobjegle su nakon par sekundi, ali gonjen iskustvom ostao sam na dnu još neko vrijeme.... kad evo je dolazi sama. Kretala se baš prema meni, odmah sam znao da će doč. Nije ni trepnula, samo je nastavila u mom pravcu. Kad je bila u puškometu naciljao sam u glavu i okinuo. Naravno ipak sam salpu gađao, tako da sam pogodio niš drugo nego trbuh. Kako mi se nebi iskidala pojurio sam prema njoj. Vrzmala se u krug a ja u opčoj panici nisam ju mogao ulovit. Gledao sam kako se vrtila u krugi kako joj najlon para meso a ja nisam u stanju ulovi ju i zaustavit. Uz par molitvi i brzih pokreta uspio sam ju zaustavit! Crijeva koja su visila vratio sam nazad kroz rupu nebi li uštekao još koji bod :-))
Odlučili smo sat i po prije kraja natjecanja krenuti prema matičnom brodu kako bi na vrijeme predali ulov. Da! Baš sat i po. Toliko treba da dođeš u barci od 5 metara natovarenom sa 3 ribolovca u punoj ratnoj spremi i 4 konja na krmi. Kad smo se približili matičnom brodu odlučio sam se baciti još jednom, ali uspjeha nije bilo. Valjda su napravili redaljku na Sestricama (tako se zovu otočići blizu kojih je bio parkiran matični brod) pa je riba pobjegla :-))))
I tako da ne duljuim, jer sam dobrano oduljio s ovim textom...........
Došao sam 11. s 3500 bodova točno. Pa nije loše bogami. Mislim da nas je bilo nekih 45, tako da mogu bit sasvim zadovoljan što se tiće rezultata. Ah da zaboravio sam Urti je imao samo 16000 bodova :-))) Gdje on prođe tu ugor ne raste!

- 08:22 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

0

< svibanj, 2006 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Kampiranje
Podvodni ribolov
Izleti
I još štošta....



Free Web Counter

Broj posjeta
Ne budi kretenoid, poštuj lovostaj

Drozd - trajno
Šarag - 15.3.-30.4.
Zubatac - 15.4.-15.6.
Kavala - 15.5.-15.7.
Kirnja - 1.7.-31.8.