alejandroland

18.04.2006., utorak

Jebiga bio samo jednom ovaj vikend

I tako ovaj vikend bio samo jednom u moru. Jebiga juri vamo juri tamo i niš u more. Ajde bar je taj put bilo hobotnica :-) U subotu popodne sam se zaletio s curom do medulinskog aerodroma. Neki tip koji ide s njom na tečej alpinizma je usput i instruktor u paraglajdingu. Pa smo tako čisto i zajebancije probali malo podizat padobran itd... Moram priznat da sam "se napal'la" na to letenje. Kad oni završe alpinistički ja i cura idemo kod njega na paraglajderski tečaj. Odavno sam htio probat paraglajding ali to je uvijek jedna od onih stvari koje "ma ću jednog dana" pa naravno taj dan nikako da dođe. E pa sad barem znam nekoga ko zna nekoga koji zna.... Tako da ću zasigurno jednog dana i poletit u tom čudu. Zapravo i nije neka pizdarija podignut taj padobran i održavat ga na mjestu u zraku (to bi bila kao neka prva vježba recimo). Nakon par uspješnih dizanja padobrana počeo sam trčati i instruktor me još malo pogurnuo. Jeben filing kad ti noge više ne diraju tlo a ti ideš. Iako je trajalo svega par sekundi to moje prvo letenje od čitavih metar i po iznad zemlje nisam si mogao skinut osmjeh s lica još neko vrijeme :-))))))
Danas popodne imam još malo farbanja ali zato sutra nakon posla ronjanje!!! I to na lokaciji za koju sam mislio da neću moć ići jer je preblatnjava. Naravno cijelo vrijeme sam se varao....

- 14:08 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

0

< travanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Kampiranje
Podvodni ribolov
Izleti
I još štošta....



Free Web Counter

Broj posjeta
Ne budi kretenoid, poštuj lovostaj

Drozd - trajno
Šarag - 15.3.-30.4.
Zubatac - 15.4.-15.6.
Kavala - 15.5.-15.7.
Kirnja - 1.7.-31.8.