alejandroland

07.04.2006., petak

Mislim da je bio utorak....

.... kad smo ja i frendovi išli ronjat i lovit. I tako ja ronjam i ulovim jednog nebitnog baraja.... i tako kad sam se vraćao nazad vidim ja jedna rupa se "dimi". Nako nemnogog razmišljanja krenuo ja do nje vidit šta se tu zbilo. Prvo šta mi je palo na pamet je bilo da je ugor bio uznemiren ili neka oveća lepa uletila na brzinu. Kako sam se približavao sam skužio da je dim zapravo crnilo. Ohoho bit će sipa! Taman sam prebacivao pušku u lijevu ruku kako bi desnom malo mahnuo nebih li vidio bolje.... kad odjednom krajem oka skužim da mi se nešto približava velikom brzinom. Okrenuo sam glavu kad pizdumaterkurvakravaprasicagovnonanossranještajeto??!??!? Hobotnica me napala!!! Na brzinu sam se izmaknuo, kako sam se odbacio od mjesta dva kraka su se izduljila u mom smjeru nebi li me dohvatila. Kad je skužila da sam van dometa stala je lagano i malom brzinom se počela povlačit. Kad sam bio na pola vode zapuco sam joj u glavu. Mulin se zaglavio a ona je htjela zbrisat tako da sam morao pustit. Uzeo sam par dahova na brzinu i opet dole. Uhvatio sam za konop i počeo potezati. Nije se nikako dala, pizda je tako jako stisnula za kamen da ju nikako nisam mogao otkačit. Potezao sam ko budala al jedino što bi napravio je bilo da sebe privučem dnu. Jebote samo mi je proletilo kroz glavu šta bi bilo da me ulovila!? Nakon dobrih 10 minuta navlačenja se otkačila. !0 minuta ne izgleda kao neko vrijeme al vjerujte da je pizdarija kad se natežeš s hobom koja je pred rupom. Kad je otpustila privuko sam ju sebi i sa nožem po njenoj glavi glumio "singericu".
Nisam imao pojma da te pizde znaju krenut na "lovca". Da nisam imao ove dobrobiti modernog doba kao što su peraje i puška neznam baš ko bi bio lovina a ko lovac?

- 12:34 - Komentari (4) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

0

< travanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Kampiranje
Podvodni ribolov
Izleti
I još štošta....



Free Web Counter

Broj posjeta
Ne budi kretenoid, poštuj lovostaj

Drozd - trajno
Šarag - 15.3.-30.4.
Zubatac - 15.4.-15.6.
Kavala - 15.5.-15.7.
Kirnja - 1.7.-31.8.