Happiness and joy for everyone!!!

nedjelja , 28.01.2007.



I am so happy my heart will burst into flames....The warmth..spreading through my entire body....making me alive...
...Just hold me forever...

Photobucket - Video and Image Hosting

Tako sam presretna....moje oduševljenje ne poznaje granice..!!Stoga sam odlučila ponovno pisati na hrvatskom....Svi se sigurno pitate od kud tolika sreća?!
A pošto se svijet vrti oko mene...objasnit ću vam!!smijeh

..Ja sam zaljubljena!!!

Photobucket - Video and Image Hosting

Upravo sam doznala da je njegov frend koji poznaje jednu curu koja poznaje jednog dečka koji poznaje moju sestričnu iz trećeg koljena koja mi je rekla da je taj dečko koji poznaje jednu curu koja poznaje njegovog frenda čuo od cure koja poznaje njegovog frenda koja je čula od njegovog frenda da mi zna ime!!!!
Ono..Oh Meh Gods!

Image Hosted by ImageShack.us

...Protect me from the harsh winds...

Photobucket - Video and Image Hosting

I tako sam shvatila zašto trošiti vrijeme na suicidalno-depresivna-mračna razmišljanja kada bi mogla biti tamo vani i trčati za tim tipom koji mi zna ime!!Ono...totalno otkrivenje!!

Photobucket - Video and Image Hosting

..I will wait a lifetime..

Photobucket - Video and Image Hosting

Stoga..ovaj blog više neće biti zloupotrebljavan za takve negativne emocije,već samo za moja isprazna blebetanja o dečku koji mi zna ime!!wink
No...tko kaže da će on biti jedina tema mojih postova?...Mislim....nije jedini tip na svijetu...wink

Photobucket - Video and Image Hosting

Photobucket - Video and Image Hosting

Photobucket - Video and Image Hosting

...I wanted you to know I love the way you laugh
I wanna hold you high and steal your pain away
I keep your photograph and I know it serves me well
I wanna hold you high and steal your pain

'Cause I'm broken when I'm lonesome
And I don't feel right when you're gone away

You've gone away, you don't feel me, anymore

The worst is over now and we can breathe again
I wanna hold you high, you steal my pain away
There's so much left to learn, and no one left to fight
I wanna hold you high and steal your pain

'Cause I'm broken when I'm open
And I don't feel like I am strong enough
'Cause I'm broken when I'm lonesome
And I don't feel right when you're gone away

'Cause I'm broken when I'm lonesome
And I don't feel right when you're gone away

You've gone away
You don't feel me here anymore...


Photobucket - Video and Image Hosting

Warning:Nisam niti slučajno ovim postom namjeravala uvrijediti,pa barem 95% blogova koji se u ovom trenutku nalaze na Blog.hr već sam samo pokušala razveseliti svoju Senpai-chan koja se toliko nadala i molila da jednog dana na ovom blogu osvane jedan normalan,pozitivan post...Ja sam samo slijedila dane primjere...smijeh
Prosudite sami....

Image Hosted by ImageShack.us

...I wish to taste you...

Photobucket - Video and Image Hosting

Nemoj se ljutit,Senpai-chan....Ma wulim te ja...

<< Arhiva >>