Udruga Aktivni Student (AKSTU) Zadar

ponedjeljak, 30.04.2007.

Citadela kao u vrijeme embarga

30. travnja nije po ničemu poseban dan, osim po činjenici što je pola Hrvatske produžilo svoj vikend. Evo tako i u studentskom fast-foodu Citadela u Zadru. Nije problem što se Cita danas otvorila u 10 sati, a ne u 8, kako je uobičajeno radnim danom, već je problem što u toj istoj Citi nema uopće artikala na koje bi se dalo potrošit bonove. Ja, student namjernik, jutros sam, ničim izazvan, s viškom bonova krenuo prema Citadeli sa namjerom da nešto doručkujem prije učenja. Kad sam tamo došao, neugodno sam se iznenadio nakon što sam imao priliku vidjeti inventar fast fooda. Citadela nikad nije bila ovoliko prazna. Na policama sam imao priliku vidjeti 4-5 sokova, 5-6 pudinga i desetak piva. Pa jeli to skandalozno? Na moje pitanje, zašto u menzi nema ništa (a imajući u vidu činjenicu da DHM-menza danas ne radi), gospođa iz Cite me je blijedo pogledala i upitala zašto jučer nisam kupio hranu, kada je u Citi bilo više ponude? Naravno, na takvo glupo pitanje nisam ni odgovorio, jer neću valjda jučer ili danas jesti za sedam idućih dana. Kako nisam imao izbora, bio sam prisiljen naručiti cheesburger i pomfrit (junk-food), koje inače ne preferiram jer su smeće od hrane. No, ni ovo nije moglo proći bez teškoća budući da je na krumpiriće trebalo čekati desetak minuta da se isprže. Sramota!
Što reći na sve ovo!? Činjenica je da mi studenti moramo na ovakvu situaciju jednostavno pognuti glavu, a kad se bunimo, onda se svi čude kako i zašto. Stoga gospodo iz Grada, Rektorata i svi vi koji upravljate studentskom menzom, dođite dana u Citu na ručak. Neće vas ništa koštat. Ja ću platit, ionako imam viška bonova!!!

- 11:02 - Komentari (1) - Isprintaj - #