< veljača, 2008 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29    

Srpanj 2008 (1)
Lipanj 2008 (2)
Travanj 2008 (1)
Veljača 2008 (6)
Siječanj 2008 (5)
Prosinac 2007 (3)
Studeni 2007 (4)
Listopad 2007 (5)
Rujan 2007 (2)
Kolovoz 2007 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Linds for me!

Opis bloga

MOJI POZNATI BLOGERI:

ZORANA

PETRA

LUKA

MOČIĆI 4EVER

KATJA

POPOVIĆANI

TAMARA

Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Free Image Hosting at www.ImageShack.us

subota, 23.02.2008.

MALI OSMJEH

~MALI OSMIJEH~


Misli su mi udaljene od mjesta u kojem se nalazim.
Sad lete oko događaja što me okružuju,napadaju,
zabijajući nož u korjene jelke,
što raste izgubljena,među grezim hrastovima.
Kao komad crnog ugljena među žalima,
pokušavam naći svoj kutak
gdje ću se mirno usidritit,naći moju mirnu luku...
Osjećaš moj težak uzdah,
tvoje ruke me grle,
sakrivajući tako suze u mojim očima.
Želiš me zaštititi,
stavit mi osmijeh na lice,al' ne uspjevaš,
jer i tvoje misli su zarobljene.
Tvoj poljubac je na mom obrazu,
uzavrlom od muke koja se nastanila u mom želudcu.
Taj poljubac daje mi nadu,
stavlja mi osjmijeh na lice,jer znam da te imam,
moj život zapisan je u tvom srcu,
tamo u knjizi do koje nitko nemože doći.
Rastavljamo se na tako malo vremena,
a u meni je osjećaj kao da je zadnji put da te vidim kraj sebe...
Moj pogled padne još jednom na tvoje l prekrasno lice,
uputivši mi mali osmijeh sigurnosti i nade
da ću preživit ovo nevrijeme što me pogodilo.
Sad te nevidim i nisi kraj mene,
a moje tjelo žudi za zagrljajem koji će mi sakriti suze,
dati zaštitu i stviti Mali osmjeh na moje lice...
I LOVE YOU FOREVER
(za moju najbolju prijateljicu)



Image Hosted by ImageShack.us



| Speak (26) | Print | x |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.