Photobucket - Video and Image Hosting Vrag nosi Manolo


VOLIM
- kad su mi noge depilirane
- obuti visoke pete i urediti se, a na povratku ctrl+z sve to....


Photobucket - Video and Image Hosting

aime_meni@yahoo.com

Vrag nosi Manolo

nedjelja, 29.10.2006.

moj Halloween

Još 1 ubojstvo - tiho ali sigurno
Još 1 ubod
Uvijek isti ubojica
Uvijek ista žrtva....

- 20:26 - Komentari (4) - Isprintaj - #

četvrtak, 26.10.2006.

review

Ovaj (okrugli - kako ga mnogi zovu) rođendan obilježen je obiljem sms-a dragih mi ljudi.....

Izdvojiti ću par:

"Sretan ti roćkas i neka ti se ispune sve želje u životu!
- Ide vrijeme, prođe trideseta.." - Marko J.

"Zamisli sebi nešto najljepše, najslađe, dodaj tome beskrajnost, proširi sa vječnošću, ukrasi zvijezdama, tek tada ćeš znati koliko ti toga želim za rođendan." Tanja K.

"Draga moja sekice, SRETAN ROĐENDAN od srca ti želi tvoja seka.
Znaš što, lijepo je imati 30, a još ljepše imati seku kao što si ti.
Uživj u svome danu! Volim te! CMOKENZY!" seka Ramona

"Draga moja Mo...! Sretan ti rođendan i sve najbolje želim i veliku pusu šaljem i zbilja se nadam da se bumo vidle ove godine" Tamara S.

"Ljubavi da nije tebi danas možda roćkas? Šaljem ti milion pusai želim ti zdravlje i sreću" Ari

"Happy birthday to the tiger. Hope you make a nice party." Christian L.

"Draga prijateljice SRETAN TI ROĆKAS i nek ti je sretno i beričetno, gdje god da si" Silvio B.

"Sretan rođendan i sve najljepše želje iz Njemačke ti žele Tina i Buko"

Sa sms-ovima ili ne, imam 30!!!
Da li da me ulovi uobičajena panika i depresija (koja se veže uz being 30.) ili ne...!?
Kad sam davno, u tinejđerskim danima, razmišljala što i gdje želim biti s 30 - danas nisam ništa od toga. Niti radim ono što sam tada mislila da ću, niti živim gdje sam mislila da ću, a bome niti s kim..... Ne kažem da je realnost bolja ili lošija - samo je apsolutno različita!!!
Jedina neka konstanta između tog i sadašnjeg perioda su neki od ljudi koji su i ove godine poslali svoje čestitke.... :D
Tada, u tim tinejđerskim danima, često sam se prije škole gledala u ogledalo i mislila ~ tko zna kako ću izgledati s 30 ~ evo sada znam i uopće se ne žalim!!!! Ajde barem da je nešto onako kako sam željela...

- 18:27 - Komentari (4) - Isprintaj - #

srijeda, 25.10.2006.

danas je moj dan ;)

Photobucket - Video and Image Hosting

SRETAN ROĐENDAN MI
SRETAN ROĐENDAN MI
SRETAN ROĐENDAN MENI
SRETAN ROĐENDAN MI...... :D

Hvala svima na prekrasnim i obilnim željama. Svi mi jako puno značite..... i VOLIM VAS!!!

- 11:15 - Komentari (3) - Isprintaj - #

utorak, 24.10.2006.

parfem

Photobucket - Video and Image Hosting

Svakako, ali svakako odite pogledati film " Perfume: the story of a murderer".
Mene je jako dojmio!!!!

- 00:08 - Komentari (7) - Isprintaj - #

nedjelja, 22.10.2006.

I'm A Bitch I'm A Lover

I'm a bitch I'm a lover
I'm a child I'm a mother
I'm a sinner I'm a saint
I do not feel ashamed
I'm your hell I'm your dream
I'm nothin' in between
You know, you wouldn't want it any other way


- 19:31 - Komentari (2) - Isprintaj - #

košarica

Plitko ili ne, moram priznati da su moja 2 najdraža odredišta u Münchenu - Kaufingerstrasse i Olympia-Einkaufszentrum.

Photobucket - Video and Image Hosting Photobucket - Video and Image Hosting

Photobucket - Video and Image Hosting

Ovoga puta u moju shopping košaricu upalo je:
- parfem (još na aerodromu - Aqua di Gio, 100 ml)
- čizme (crne, ravna peta, kopča, do koljena)
- 3 hlača (trendy - sportske - klasične)
- jesenska jaknica (najslađa)
- kapa - šal - rukavice (bijele s ušivenim biserčićima)
- košulja (boje tamnijeg petroleja)
- brdo dolčeviti (roza, crvena, smedja.... + najdraža na puf rukaviće koja se veže u struku)
- suknja (siva)
- mrak prsluk (suvenir iz Innsbrucka)
- čarapice + donje rublje
- stvari za kuću (pokloni za Darlinga)
- korisni pokloni za seku i tatu (košulje - maje - piđama)
- poklon za mene - SEX & the CITY dvd (za sada samo 1, nije bilo drugih iz 1 sezone. Ipak po nekom redu)

I napokon sam uspjela pronaći Impuls – sjećate li se tih reklama, uvijek s aluzijom na sex....
Jeste li primijetili kako ga već godinama nema, a prije je svaka 2 reklama bila ta.
Ja sam ga tražila i tražila i evo našla ga u Münchenu :D
Iako mi je on najdraži ljeti – čekati će....

Po običaju, torbu sam jedva zatvorila...
Jednom mi je dragi prijatelj rekao kako prelazeći granicu jedino što nam carinici ne mogu uzeti su sjećanja na to putovanje.... sjećanja - my ass - to apsolutno ne vrijedi kad je jedina svrha putovanja SHOPPING!!!!

Ipak je najljepši dio shoppinga kada se vratim kući i Darlingu ushićeno pokazujem (i isprobavam) sve kupljeno. A tek kombinacije starijih stvari s novima - e to mi je specijalnost....
Kada to sve vidi čak mu se i znatno olakšanje računa čini kao dobra investicija!!! I zbog toga ga (uz sve ostalo) jako volim.

- 11:03 - Komentari (3) - Isprintaj - #

srijeda, 18.10.2006.

the feeling



- 16:00 - Komentari (1) - Isprintaj - #

Moki is back

Photobucket - Video and Image Hosting
photo by Christian

- 14:20 - Komentari (4) - Isprintaj - #

četvrtak, 12.10.2006.

Innsbruck :)

Stigla jučer - taman po rasporedu....
Cijeli put je bio jako ugodan; let - klasika.

Photobucket - Video and Image Hosting

Vlak pronađen (iako moram reći da nigdje nije pisalo koji peron - ni na karti ni na znakovima)... ah, ni Njemačka nije kao prije :) Vožnja do Innsbrucka je bila OK - obzirom da se radilo o vlaku. Inače, mrzim vožnju vlakom!!!

Obišla skijaške staze (bez snijega), kavu popili nismo je samo srijedom zatvoreno. Ali zato je od tamo pucao mrak pogled na grad...

Photobucket - Video and Image Hosting

Čula par lokalnih (mitskih) pričica -

Photobucket - Video and Image Hosting Photobucket - Video and Image Hosting
Goldenes Dachl.................................................... Frau Hitt............................................

Zatim stan - cimer mu je tako simpa... Pripremali su večeru za 10-ero ljudi, tako da sam upoznala još malo interesantnih Austrijanaca. A taj jedan, Softi moja, taman za tebe!!! Bernhard - arhitekt, voli kuhati (jako), crn, visok, super izgleda.... gledala bi ti tada druge (njegove) zgrade. E da si mogla biti tu sa mnom!!!

Zatim tekma: rezultat - apsolutni mrak! Da li sam, iako sam kao gledala tekmu, vidjela i 1 gol. Ne!!! :D Druzila sam se s ljudima. Ali repriza tekme ima, a repriza tog društva - teže. Bilo nas od Ukrajine, Hrvatske, preko Italije, Austrije, Švicarske...

Austrija je pobijedila Švedsku 2:1 - tako da je slavlje bilo kompletno! Jelo se fino (pečena divlja svinja u "soku"), pilo mrak vina, desert (kolači + sladoled sa ugrijanim borovnicama). Njamyyy. Legla oko 4:00.
Sad sam na fakultetu (poslovne ekonomije) i uhvatila se kompa i bloga :D
Nakon toga malo light razgledavanja centra (navečer - ne zna se još) i sutra navečer za München (Freising) i onda malo light shopping. Nije loše, nije loše!!!

- 10:23 - Komentari (5) - Isprintaj - #

subota, 07.10.2006.

Photobucket - Video and Image Hosting

Photobucket - Video and Image Hosting

- 18:12 - Komentari (6) - Isprintaj - #

srijeda, 04.10.2006.

poziv upomoć

Jedan sasvim običan dan; "kava" s prijateljicom, ručak, nabavka .... a kad u 19:21 zazvoni telefon ...
glas s druge strane pita: "Ima li tko dežuran?"
Ja: "Uvijek je netko dežuran! Recite, što se desilo?" (policija nas obavještava o raznim događajima)
On: " Počinit ću SAMOUBOJSTVO, a prije toga imam za reći neke stvari. Ionako ću napraviti što planiram, ali možete li doći ovdje?"
Mislim da sam većinu vremena, između pitanja upućenih njemu i pokušaja odgovaranja, zvučala (zbunjeno) aaaaaaa, hmmmm, paaaa.
Zaista sam ostala paf!! Po glasu sam odmah raspoznala da se ne radi o adolescentskoj šali.
Uzmem njegovo ime, adresu, broj mobitela prepišem sa odgovorenih poziva.

Zovem novinarku koja je zaista dežurna - jer ja to nisam bila. Kažem, obavijesti policiju i ni slučajno bez njih ići tamo!!
U trenutku potrage za točnom lokacijom adrese... oglašuje se zvono na ulaznim vratima. Srećom (pomislim) - nije on. To je dobro znano lice; nečiji brat. Bilo me je strah!!!
Zvoni opet telefon - vidim po broju ON JE.... proslijedila sam telefon dalje - muškarcu.... Čovjek s druge strane priča, psuje, uzdahnjuje i poklaplja slušalicu. Nakon toga se više nikome ne javlja na telefon!!!

Da li je živ? Da li mi je pred vratima? Tko je? Što se desilo? ....
Zašto je baš mene dobio? Da li sam trebala postupiti drugačije? A opet, kako!?
Navesti "djelatnike" da riskiraju život ne dolazi u obzir!!!
Pomislim, da li onaj koji sebi želi oduzeti život može isto tako (lako) odnijeti i tuđi. Kako pomoći (svima)??

"Moji" su zakasnili; policija je stigla ranije. Čuli priču čovjeka nisu. Policija ga je odvela na psihijatriju.

Ja ostajem sama u stanu - mrak je - nelagodno mi je - pišem ovaj post - i čekam...

- 22:46 - Komentari (5) - Isprintaj - #

ponedjeljak, 02.10.2006.

put putujem

11.-18.10. Innsbruck/München :D

- 21:22 - Komentari (8) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.

< listopad, 2006 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

my daily outfit

Photobucket

Spring time....