Photobucket - Video and Image Hosting košarica - Vrag nosi Manolo - Blog.hr


VOLIM
- kad su mi noge depilirane
- obuti visoke pete i urediti se, a na povratku ctrl+z sve to....


Photobucket - Video and Image Hosting

aime_meni@yahoo.com

Vrag nosi Manolo

nedjelja, 22.10.2006.

košarica

Plitko ili ne, moram priznati da su moja 2 najdraža odredišta u Münchenu - Kaufingerstrasse i Olympia-Einkaufszentrum.

Photobucket - Video and Image Hosting Photobucket - Video and Image Hosting

Photobucket - Video and Image Hosting

Ovoga puta u moju shopping košaricu upalo je:
- parfem (još na aerodromu - Aqua di Gio, 100 ml)
- čizme (crne, ravna peta, kopča, do koljena)
- 3 hlača (trendy - sportske - klasične)
- jesenska jaknica (najslađa)
- kapa - šal - rukavice (bijele s ušivenim biserčićima)
- košulja (boje tamnijeg petroleja)
- brdo dolčeviti (roza, crvena, smedja.... + najdraža na puf rukaviće koja se veže u struku)
- suknja (siva)
- mrak prsluk (suvenir iz Innsbrucka)
- čarapice + donje rublje
- stvari za kuću (pokloni za Darlinga)
- korisni pokloni za seku i tatu (košulje - maje - piđama)
- poklon za mene - SEX & the CITY dvd (za sada samo 1, nije bilo drugih iz 1 sezone. Ipak po nekom redu)

I napokon sam uspjela pronaći Impuls – sjećate li se tih reklama, uvijek s aluzijom na sex....
Jeste li primijetili kako ga već godinama nema, a prije je svaka 2 reklama bila ta.
Ja sam ga tražila i tražila i evo našla ga u Münchenu :D
Iako mi je on najdraži ljeti – čekati će....

Po običaju, torbu sam jedva zatvorila...
Jednom mi je dragi prijatelj rekao kako prelazeći granicu jedino što nam carinici ne mogu uzeti su sjećanja na to putovanje.... sjećanja - my ass - to apsolutno ne vrijedi kad je jedina svrha putovanja SHOPPING!!!!

Ipak je najljepši dio shoppinga kada se vratim kući i Darlingu ushićeno pokazujem (i isprobavam) sve kupljeno. A tek kombinacije starijih stvari s novima - e to mi je specijalnost....
Kada to sve vidi čak mu se i znatno olakšanje računa čini kao dobra investicija!!! I zbog toga ga (uz sve ostalo) jako volim.

- 11:03 - Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.

< listopad, 2006 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

my daily outfit

Photobucket

Spring time....