Photobucket - Video and Image Hosting Innsbruck :) - Vrag nosi Manolo - Blog.hr


VOLIM
- kad su mi noge depilirane
- obuti visoke pete i urediti se, a na povratku ctrl+z sve to....


Photobucket - Video and Image Hosting

aime_meni@yahoo.com

Vrag nosi Manolo

četvrtak, 12.10.2006.

Innsbruck :)

Stigla jučer - taman po rasporedu....
Cijeli put je bio jako ugodan; let - klasika.

Photobucket - Video and Image Hosting

Vlak pronađen (iako moram reći da nigdje nije pisalo koji peron - ni na karti ni na znakovima)... ah, ni Njemačka nije kao prije :) Vožnja do Innsbrucka je bila OK - obzirom da se radilo o vlaku. Inače, mrzim vožnju vlakom!!!

Obišla skijaške staze (bez snijega), kavu popili nismo je samo srijedom zatvoreno. Ali zato je od tamo pucao mrak pogled na grad...

Photobucket - Video and Image Hosting

Čula par lokalnih (mitskih) pričica -

Photobucket - Video and Image Hosting Photobucket - Video and Image Hosting
Goldenes Dachl.................................................... Frau Hitt............................................

Zatim stan - cimer mu je tako simpa... Pripremali su večeru za 10-ero ljudi, tako da sam upoznala još malo interesantnih Austrijanaca. A taj jedan, Softi moja, taman za tebe!!! Bernhard - arhitekt, voli kuhati (jako), crn, visok, super izgleda.... gledala bi ti tada druge (njegove) zgrade. E da si mogla biti tu sa mnom!!!

Zatim tekma: rezultat - apsolutni mrak! Da li sam, iako sam kao gledala tekmu, vidjela i 1 gol. Ne!!! :D Druzila sam se s ljudima. Ali repriza tekme ima, a repriza tog društva - teže. Bilo nas od Ukrajine, Hrvatske, preko Italije, Austrije, Švicarske...

Austrija je pobijedila Švedsku 2:1 - tako da je slavlje bilo kompletno! Jelo se fino (pečena divlja svinja u "soku"), pilo mrak vina, desert (kolači + sladoled sa ugrijanim borovnicama). Njamyyy. Legla oko 4:00.
Sad sam na fakultetu (poslovne ekonomije) i uhvatila se kompa i bloga :D
Nakon toga malo light razgledavanja centra (navečer - ne zna se još) i sutra navečer za München (Freising) i onda malo light shopping. Nije loše, nije loše!!!

- 10:23 - Komentari (5) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.

< listopad, 2006 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

my daily outfit

Photobucket

Spring time....