17.09.2021., petak

Ora est...




Vrijeme je za povratak
na pedale...




fotka: moja



- 20:54 -

Komentari (30) -


    Pajo


    Da vam se predstavim...
    Pajo Patak mi je ime
    imam 50 godina
    i već 22 godine
    čuvam Agavinu magnoliju...

    ne smeta mi ni bura ni jugo
    volim i sunce i mjesečinu...

    s ove grane nikad ne silazim

    najviše volim svježe pokošen travnjak,
    i magnoliju kad se bijelim cvjetovima okiti...
    tada me posjećuju bumbari i pčele
    poneki mi na nos sleti..

    volim svakog tko me posjeti...



    fotka: moja

    - 08:06 -

    Komentari (13) -


      15.09.2021., srijeda

      U bojama


      U smiraju...boje pastelne



      fotka: moja




      fotka: moja


      - 18:32 -

      Komentari (11) -


        Košara zdravlja





        Fotka: moja

        - 07:26 -

        Komentari (13) -


          14.09.2021., utorak

          Otvoreni putovi


          Kao po nekom nepisanom pravilu
          kad se obaveze počnu redati
          naguraju se, zgusnu u kratkom vremenu
          i ja se nađem u MATpoziciji

          i kad molim da se dan produži za nekoliko sati
          on mi i dalje ostaje kratak, prekratak
          a ja se borim kako znam

          ako preskočim neki dan na blogu
          rastu sumnje da sam se umorila, odustala, da mi je dosadilo
          razočarati moram sve one koji tako misle
          tu sam, i nije mi dosadno
          samo sam na kratko vrijeme na nekom drugom
          kolosjeku...
          ne žalim se jer dinamike ima
          i hvala Bogu još se s njom mogu nositi

          trenutno sam u pripremama za nastup u petak
          u programu sam, u programu je i Bruno Krajcar

          (Osobito je vrijedno njegovo djelovanje kojim širi svijest o istarskoj tradiciji i održava živim folklor toga podneblja. Tako primjerice djeluje kao idejni začetnik i umjetnički ravnatelj raznih kulturnih smotri i događaja diljem Istre i šire, a osim toga je i dugogodišnji član žirija i odbora Smotre narodne glazbe i plesa Istre.

          Idejni je začetnik manifestacija kao što su "Maša po starinski" (Sv. Petar u Šumi), "Zarozgajmo na Ćićariji" (Lanišće), "Rakljansko kulturno ljeto – koncerti kod Sv. Agnjije" - dva klavira s Oliverom (Rakalj) , "Fešta prez štrumijenti" (Lindar), "Istarske romantične večeri" (Kršan) itd. Bio je dugogodišnji član žirija i odbora Smotre narodne glazbe i plesa Istre. Od 2008. do 2016. bio je predsjednik HGU-a Istarske županije, te dopredsjednik HGU-a od 2009. do 2014. Bruno Krajcar njeguje jedinstveni glazbeni izričaj u kojem spaja naizgled nespojivo, univerzalni glazbeni jezik razumljiv cijelom svijetu sa tradicijskim glazbenim elementima Istre i Kvarnera, svojevrsnim glazbenim unikatom.-Wikipedija)

          radujem se jer susret i razgovor s njim,
          razmjena iskustava i savjet prijeko su mi potrebni

          Tema za petak? dijalektalno stvaralaštvo učenika jedne osnovne škole
          čiji je projekt njegovanja dijalektalnog govora visoko valoriziran
          Ministarstvo je dalo svesrdnu potporu projektu
          u petak ga predstavljamo sugrađanima ...

          što da kažem još ...ništa, osim da još jednom potvrdim da meni nikad nije dosadno
          otvoreni su mi svi putovi kojima želim ići
          i na kojima me čekaju pružene ruke prijateljstva...




          - 16:49 -

          Komentari (10) -


            13.09.2021., ponedjeljak

            Meni je tako simpa...


            Ovako sam pripremila sliku za poklon jednom dragom mladiću...
            Ne volim šablone...ovako mi je baš simpa...cool...


            - 10:07 -

            Komentari (22) -


              11.09.2021., subota

              Danas


              Danas punim paprike...
              najnoviji recept možete naći na facebooku...




              Kiselim zelenu rajčicu
              zimi će joj od ukusa disati duša ...








              - 09:51 -

              Komentari (12) -


                10.09.2021., petak

                Ide vikend...



                Ide vikend
                neka se nađe....

                sastojci:
                kore, jabuke, orasi, grožđice, jaja...

                ide u pećnicu...

                poslije pećnice
                kao najnježniju biljku zalijem
                šećernim sirupom u kojem ima i limuna
                koji zaokružuje priču...



                fotka: moja




                fotka: moja

                - 08:42 -

                Komentari (12) -


                  09.09.2021., četvrtak

                  Buket...


                  Buket iz mojeg parka






                  Nove zbirke
                  u kojima su mjesto našli i moji stihovi






                  Ora est za jest...:-))))

                  - 10:49 -

                  Komentari (20) -


                    08.09.2021., srijeda

                    Iz kuhinje druga doza...



                    Evo malo mene...malo budne malo snene...
                    ako me pitate kako sam reću ću hvala odlično ...
                    i lagat ću, onako usput da sve izgleda bajka... :-))
                    ništa me ne muči, ništa mi ne fali, sve me nešto smara, boli...
                    zdravlja imam punu vreću, sreću tražiti neću, što će mi...
                    zraka ima hvala Bogu, disati još mogu...
                    a ljubavi, ajmeeeeeeeee...
                    na svakom kantunu ima je samo za me...
                    svi me vole, paze, poštuju i maze...
                    ( kad se već šalim hajde malo i da lažem...sve na svoj račun)

                    a kako znaju gaziti...čudo jedno odakle im toliko snage
                    veze nema , bit će kako biti mora
                    ( baš sam ja neka čudna zvjerka, zavaravati se znadem u svako doba dana)

                    lijep vam dan dragi moji...više svoji nego moji...
                    neka bude onakav kakav ste sami sebi poželjeli.

                    kod mene vam je sve nešto između
                    između dva lonca stih
                    ili između dva stiha lonac hehehehe
                    između dva dana, još jedna doza ajvara
                    a pred večer ću 5 kg limuna i slatko ukuhati
                    neka se nađe za zimske opake dane




                    fotka: moja



                    ako je vaza razbijena, to ne znači da je treba baciti
                    uz malo volje i mašte ona može zasjati novim sjajem
                    i izmamiti divljenje.... waaaaau, što je ovo super...



                    fotka: moja



                    idem ja malo...
                    sljubiti se
                    s morem i stijenama.,
                    tako mi je bilo i jučer
                    dva, tri sata
                    more i ja, jedno drugome
                    tajne povjeravamo...

                    nemojte se čuditi ako vam sve
                    izgleda krivo nakrivljeno, koso, ukošeno
                    pa mora tako,
                    ležim i fotkam...ležim i čitam...
                    čitam ŽAŽARU,
                    roman moje prijateljice Ljubice Šego



                    fotka: moja

                    - 09:02 -

                    Komentari (18) -


                      07.09.2021., utorak

                      S lica mjesta...


                      S lica mjesta
                      jutro...8.30
                      plaža samo moja...

                      Kupanju je došao kraj
                      ali druženju s morem
                      nikada...

                      Post preko mobitela...



                      fotka: moja



                      fotka: moja



                      - 08:20 -

                      Komentari (10) -


                        06.09.2021., ponedjeljak

                        Staza u spomenaru


                        Svim školarcima, posebno prvašićima,
                        kolegicama i kolegama iz zbornica
                        želim još jedan sretan početak

                        ***

                        Obasjava me svjetlo djetinjstva
                        na ljuljački se ljuljam
                        maslačke berem, u vijenac pletem
                        tražim slova u bilježnici osnovca
                        mirisom lavande i mora
                        miluju riječi
                        izblijedjelih spomenara
                        djetinjstvo je sačuvano u tajni osmijeha
                        plavooke djevojčice

                        Nijedna kiša ne može isprati
                        bezbrižnosti trag
                        rastem u hladu smokve,
                        uz cvrčanje cvrčka
                        na slanom žalu, u igri oblutaka...

                        O stazi pišem stih
                        o stazi koja se ocrtala na
                        mapi vremena stoljetnoga
                        na kojoj škola strpljivo dežura
                        želje mladosti kroji

                        Prolaze ljeta i zime, i jeseni i proljeća
                        na stazi dugoj do dvorca znanja
                        koliko je mnogo cipelica trčalo
                        da nauči novo slovo
                        koliko je koraka utrčalo pred ploču
                        koliko se raširenih ruku srelo
                        koliko znanja u školskom hramu plelo

                        O stazi pričam
                        kao na šarenoj cvjetnoj poljani
                        makove, petice crvene
                        prebrojiti ne možeš

                        O školi pričam
                        ona je tvoja, vaša, moja, naša
                        o njoj mogu reći samo najljepše
                        pjesma tu je, kud ćeš ljepše
                        ostavljam je nedovršenu,
                        znam, ti si dijete
                        ispjevat ćeš je od mene
                        jednog dana ljepše

                        Ne zaboravljaju se prastare klupe drvene
                        i na njima tintarnice
                        makove crvene, ispisane petice
                        u požutjelim stranicama
                        dnevnika, spomenara
                        ne zaboravljaju se
                        u kutu učionice peć na drva
                        i ptica što na prozor
                        je sletjela
                        da nauči i ona brojke i slova.



                        fotka: net planeta

                        - 09:37 -

                        Komentari (9) -


                          04.09.2021., subota

                          Bit će je i kad mene ne bude bilo...




                          Šesta večer zavičajne umjetnosti i poezije Ćakuloda,
                          održana je sinoć, na prostoru Krvovoe place na Vinežu,
                          jer Labin i Labinština ove godine obilježavaju 100-tu obljetnicu Labinske republike.
                          Gotovo trosatni program u čast rudara i njihova kovarskog života, održan je na najboljem mjestu.

                          Ovog 03. rujna, u besprijekornoj tišini okolnih stambenih naselja, i života mještana koji nije zbog Ćakulode stao,
                          samo je bio miran i tih, baš kako se poželjeti moglo za ovaj umjetnički doživljaj.
                          Iznimno topli ljetni dan kao najbolja kulisa i u rani suton,
                          prekrio je sunčevim zrakama ovaj idilični prostor, stvoren kao mjesto
                          gdje se sinoć stopila velika želja i puno energije u umjetnost poezije na cakavici.
                          Dok je program Ćakulode tek započinjao sunce je obasjavalo gledalište,
                          odijeljeno središnjom stazom, po uzoru na kovarsku prugu,
                          da svaki pogled obuhvati pozornicu u punom sjaju,
                          koja se ne dijeli od gledatelja već se sinoć stopila u jedno veliko srce za labinski „ca“.



                          Po redu šesta Ćakuloda
                          na Krvove place na Vineže
                          bilo je dostojanstveno
                          bilo je dostojno rudarskoga SRETNO
                          u srcu toplo, svileno,
                          kao u majčinom krilu
                          a u duši gordost ...
                          moja priča u zbirci kratkih priča povodom obilježavanja
                          stote obljetnice Labinske republike...pisana na izvornoj cakavici nije otišla u vjetar...
                          ostala je zabilježena...bit će je i kad mene ne bude bilo...




                          fotla: moja


                          - 09:37 -

                          Komentari (12) -


                            02.09.2021., četvrtak

                            I tako to...


                            ...i tako to
                            jedne subote
                            se zaletiš,
                            skočiš do Maribora
                            jesen pozdraviš
                            i vratiš se
                            svome moru i ljetu



                            fotka: moja



                            fotla: moja



                            fotla: moja



                            fotla: moja



                            fotla: moja



                            - 08:38 -

                            Komentari (21) -


                              01.09.2021., srijeda

                              Večer zavičajne umjetnosti i poezije



                              Šesta po redu, večer zavičajne umjetnosti i poezije Ćakulode održati će se
                              u petak, 3. rujna 2021. na Krvove place na Vinežu s početkom u 18,00 sati.
                              Ovo je godina u kojoj Labin i Labinština obilježavaju 100-tu obljetnicu Labinske republike,
                              jednog od naj značajnih događaja koji su identitetski obilježili naše ljude, kulturu i arhitekturu,
                              bilo je sasvim očekivano Ćakulode održati upravo na tom memorijskom mjestu,
                              na kojem su 1921. godine započela zbivanja od suštinske važnosti za daljnju europsku i hrvatsku povijest.

                              Tako će ovogodišnje Ćakulode na Krvove place okupiti pjesnikinje i pjesnike koji stvaraju na labinjonske cakavice i čakavice,
                              ali i Ćakulodama uvijek vjerne dijalektalne pjesnike iz Istre, ali ovoga puta na temu kovara i kove.

                              Ćakulode na Krvove place imati će i svoj stručni dio u kojem će govoriti dr. sc. Ivana Nežić na temu „Lepa kako pupica, šegova kako lesica.
                              O poredbenim frazemima u labinskim govorima".
                              Tradicionalno, Ćakuloda je ove godine u goste pozvala Grobničane, koji su poput Grada Labina koji je zaštitio svoju labinjonsku cakavicu,
                              izborili se za dobivanje statusa nematerijalne kulturne baštine za svoju grobničku čakavštinu.
                              Tako će Vlasta Juretić, voditeljica programskih djelatnosti Grobničke katedre Čakavskog sabora
                              govoriti na temu „Grobnički govor-jedan od tri najarhaičnijih sjevernojadranskih govora“
                              a pjesnikinja Antonia Juričić govoriti će stihove na grobničkoj čakavštini.


                              Napomena:: posebno sam ponosna na ovu pjesničku manifestaciju jer je moja malenkost
                              idejna začetnica Ćakulode, sama sam moderirala prvu i drugu manifestaciju
                              na kojoj je učestvovalo preko 50 pjesnika...
                              Grad Labin je imao sluha za veliku želju svih onih koji pišu na izvornoj labinskoj cakavici...
                              uz Istarsku županiju je podržao pjesnike i preuzeo pokroviteljstvo nad manifestacijom.
                              Tako smo uspjeli i brendirati labinjonsku cakavicu koju od 2019. godine
                              krasi Status zaštićenog nematerijalnog dobra Republike Hrvarske...

                              Ako vas putovi u petak dovedu u moje krajeve
                              na Vinež dođite, labinski pjesnici će vas dočekati
                              među njima bit ću i ja...





                              - 21:21 -

                              Komentari (8) -

























































agava-box

406110211-10224219476739958-6952639320603056514-n