ponedjeljak, 25.08.2008.

Ševčenko: Ovo je za mene kao da sam osvojio Ligu prvaka

Andrij Ševčenko u subotu je, na službenoj internetskoj stranici Milana, priznao da je iznimno sretan što se riješio noćne more u Chelseaju i napokon vratio među "rossonere"...

Posao je već dogovoren i još samo preostaje liječnički pregled. Višemjesečna nagađanja o povratku Ševčenka na San Siro sad napokon dobijaju i potvrdu.

- Sretan sam. Nadao sam se povratku, a petak sam i počeo vjerovati da bi pregovori konačno mogli dobro završiti. Ovo je za mene kao da sam osvojio Ligu prvaka! Bilo je nekih poteškoća, ali sad kad je sve riješeno, stvarno sam sretan - istaknuo je Ševčenko.

U ponedjeljak bi trebao proći liječnički pregled i bude li po tom pitanju sve u redu, za Milan bi trebao zaigrati već na startu sezone, 31. kolovoza protiv Bologne na San Siru.

Ni Chelsea niti Milan nisu u javnost htjeli iznositi detalje vezane uz ovaj posao, ali mediji su još ranije isticali da će konačni dogovor vjerojatno podrazumijevati odlazak Ševčenka u Milan na jednogodišnju posudbu.


23:31 | Komentari (0) | Print | ^ |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.