Ordinacija Doktora Xabarasa

četvrtak, 30.05.2013.

ŠTO VI MISLITE?

Dobar dan, dobri ljudi.
Nije me bilo duže vremena te smatram da je krajnje vrijeme za objavu posta.
Srećom, sakupilo se materijala za današnju temu u proteklih nekoliko tjedana.

Zadržat ću se na jednom događaju koji me je "oduševio".
Naime, u stvarnosti nisam bio glavni protagonist ove priče ali sam cijelu situaciju bio u mogućnosti promotriti, baš kao da gledam predstavu, možda bolje reći sapunicu.
Pisati ću u prvom licu bez obzira jer mi je tako lakše dočarati osjećaje u vezi te priče.
Pa da krenem.
Jedne subote ujutro zvoni mi mobitel, frendica.
Javim se i čujem: "Hajdemo na kavu."
Ja se složim, razmišljam kako će mi baš lijepo leći kava.
Ona usput dobaci da ću ja platiti kavu budući da ona nema za kavu (ok, nije problem, samo što ne razumijem zašto nije mogla skuhati kavu kod kuće i pozvati me na kavu kad već nije imala novaca a trebalo joj je društvo ili što već, bar bih ja tako napravio)
Ništa, stignemo mi na tu kavu a ona počne kako nema novaca da mora plaćati rate za kreditnu karticu (kojom je kupila haljinu, torbu, skupi mobitel i tko zna koliko još stvari koje joj njezina plaća NE MOŽE priuštiti... da, dobro vidite, zaposlenoj osobi ja, nezaposlen, plaćam kavu).
Ok, prođe i to... Ispričamo se i odemo kući...
Kasnije navečer dođem u kafić i sretnem prijatelja i njegovu curu tamo, sjednem s njima, popijemo piće i usput ćakulamo.
Oni mi govore da je ta dotična prijateljica bila ondje maloprije i da se ona i njezine dvije frendice spremaju za izlazak.
???
"Pa zar ima novaca?", upitao sam, budući da ujutro nije imala kune za kavu.
Očito da ima budući da su se naručivale Jack-cole, marlboro se puši, toči se benzin za subotnji noćni obilazak grada.
Ne moram objašnjavati koliko sam ljut bio u tom trenutku, ne zbog novaca, nego zbog j***nog bezobrazluka.

Dosta...
Svi znamo gdje ova priča vodi, svi smo viđali ovakve scene...

ŠTO VI MISLITE O TOME?

30.05.2013. u 16:41 • 0 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  svibanj, 2013 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Lipanj 2016 (1)
Rujan 2013 (1)
Srpanj 2013 (2)
Lipanj 2013 (1)
Svibanj 2013 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

O blogu

Ordinacija pruža svojevrsnu dijagnozu tj. terapiju u obliku priča, razmišljanja i ostalih črčkarija o različitim temama. Od vremena i prostora u kojem živimo, morala, duhovnosti, umjetnosti pa do politike i općeljudskih tema u ordinaciji se može naći ponešto za svakoga.