Dan 23. - take two
[ ]

Bok!
Daklem, kao što sam obećao,

Ocjena:5 Apsolutno ćemo to višekratno ponoviti.

E,sad... Za večeru smo imali u planu da draga napravi krafne. Imamo neki pekmez bez šećera, a i ona je malo puno prehlađena, pa bi jeli i sa medom. Fina zamisao. Katastrofalna izvedba.
Što je pošlo po zlu, pitate se. Sve. Al da krenemo od početka.
Moja draga je uzela recept za izradu krafni od svoje majke, jer najbolji je recept koji daje isprobano fine krafne, zar ne? NE!headbang
Najbolji recept je onaj koji daje fine krafne i u kojem je detaljno opisan postupak. Ovo detaljno opisivanje je ono što je falilo. I tako se krafne nisu digle, a kada smo ispržili ono što je nastalo umješavanjem sastojaka, dobili smo nešto prestrašno. Slatko i tanko.

Uglavnom smo završili na nekoliko kiflica i inih sitnih kolača koji su nam ostali još od Nove Godine.

Savjet dana, iliti naravoučenije:
Ako se radi neko jelo prema nekom receptu prvi puta u životu, onda taj recept mora biti jaaaaaaaaaaaaako detaljno napisan. Inače rezultat može jako varirati u odnosu na željeni. Ako postoji osoba koja može demonstrirati taj recept, tim bolje.

28.02.2007. ...14:24 [ Komentari (5) ] Isprintaj

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.

  veljača, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28        

Listopad 2007 (1)
Rujan 2007 (1)
Kolovoz 2007 (1)
Svibanj 2007 (2)
Travanj 2007 (5)
Ožujak 2007 (21)
Veljača 2007 (23)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • Debeo sam. Jako sam debeo.
    Lakše me je preskočiti nego optrčati.
    Odlučio sam nešto poduzeti po tom pitanju i ovo je slika mog pakla uz 90-dnevnu dijetu.


    Ovak, ovo gore na svu sreću više ne vrijedi. Sada sam samo debeo smijeh. Nakon dobrih iskustava sa prvih 90 dana dijete, odlučio sam ponoviti gradivo i skinuti još malo viškova. Ovo bi trebao biti putopis, bolje rečeno vrijemepis, o mojih drugih devedeset dana.

Linkovi