Astorija life!

19.03.2007., ponedjeljak

Nije mi jasno...

Jutros sam procitala malo Gloriju, i za oko mi je zapeo jedan clanak.Jedan nas nogometas pise o tome kako skupo placa svoje pogreske, odnosno seks.
Imao je zenske za jednu noc, i dogodila se nezeljena trudnoca.Ja definitivno nisam za to da muskarac kojem se dogodi da ga zena dovede pred gotov cin, odnosno ostane trudna, treba da ima bilo kakve obaveze prema njoj u smislu braka, ali ne mogu razumiti kako nema nikakvu zelju da vidi to dijete.

Znam da nema nimalo lijepo misljenje o toj zeni, vjerovatno ne bi ni ja da sam muskarac koji je doveden u takvu situaciju, ali to dijete koje nije krivo za greske svojih roditelja da zivi sa cinjenicom
kako je nezeljeno, kako ga otac nije imao zelje ni potrebe upoznati, malo je okrutno.
U pitanju je jedno ljudsko bice sa emocijama pobogu! Ono sto u djetinjstvu prozivljavamo se refleksira za cio nas zivot, na neki nacin nam daje smjernice o poimanju zivota.

Mogu samo reci da mi je iskreno zao djece koja moraju odrastati sa spoznajom da ih otac ne zeli vidjeti.Ni kriva ni duzna ispastaju pogreske i nepromisljenosti svojih roditelja.

Nesto se jos pitam.Zasto veliki broj muskaraca zanemari nezeljenu djecu, ili nakon sto se rastave?
Odnosi su poremeceni, to je jasno, ali djeca su ta koja ne smiju trpiti i osjecati to sto su ih roditelji doveli pred gotov cin, sto ne zele ili nemogu vise zivjeti zajedno.

Mozda je zato majka priroda odredila da zena radja.Jer je spremnija i sposobnija da se zrtvuje za svoju obitelj neovisno o muskarcu.Ne mislim da su generalno svi muskarci takvi, ali veliki broj njih je.
Kada cujemo da je zena ostavila svoju djecu i otisla sa drugim muskarcem u nasim ocima je izrazito negativna, a kada to muskarac napravi nekako nije jako strasno, postoji neko opravdanje, dok to za zenu nema...
- 13:25 - Komentari (13) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< ožujak, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Linkovi