subota, 31.08.2013.

219.

Kad dođem do sutra, počet ću sa slovčanim odbrojavanjem. Kao, da obilježim veliki datum.
Jučer sam malo pošemerila, ko i prekjučer, a nisam ni danas bolje, ali upalile su se sve uobičajene obrane i kočnice, tako da danas neću bulazniti o slikama u glavi, nego o stvarima koje oči vide i percipiraju. A možda neću ni o tome. Skužila sam da što manje učim, to me više boli glava. Kome god da cendram, ne odgovara mi, pa mi se čini da je najbolje da napišem post o tome kako cendram.
Cendr cendr cendr cendr.
Morala bih oprat još koju turu robe i posložit ormar i naučiti liderstvo i menadžment, ali čini mi se da bih prije ovog potonjeg mogla ipak oprati prozore, prošetati, pročitati neku knjigu koja nije vezana za faks i pogledati još jednu cijelu sezonu Kung fu panda: Legends of awesomeness. Već neko vrijeme se ta skripta i ja poprijeko gledamo, bronhitis mi samo u teoriji ne da da pušim, a glavobolja raste na kung fu panda potenciju.
Probudila sam se jutros u 9 u jutro da učim, sad je skoro 12 sati kasnije, a ja se još uvijek nisam pošteno razbudila. Eto, takav mi je horoskop.

- 18:34 - Pričaj mi. (0) - #