POSVEĆENO...
...mojoj najvećoj ljubavi, koju voljim više od svega na svijetu i koja mi znaći više od ičega !!!

Image Hosted by ImageShack.us
...slika vrijedi tisuću riječi!




LINKOVI

leemun-dance you fucker don't you dare,don't you FLAN IN THE FACE

justus t-na ramenima mu dva anđela sjede, čuvaju ga od nesreće i bjede, dva anđela danju noću rade,paze da mu neko sreću ne ukarde

klub onih koji ne razumiju koji kurac
POVRATAK
…i ja, koji pišem srcem punim tebe
ove čudne rime,
oh ja neću znati, čežnjo moje biti,
niti tvoje ime!
Pa ako i duša u tom trenutku
svoje uho napne,
sigurnim će glasom zaglušiti razum
sve što slutnja šapne,
kod večernjih lampa mi ćemo se kradom
pogledat ko stranci,
bez imalo svijesti da nas vežu
neki stari lanci.
No vrijeme se kreće, no vrijeme se kreće
ko sunce u krugu,
i nosi nam opet ono što je bilo:
i radost i tugu.
I sinut će oči, naći će se ruke,
a srca se dići –
i slijepi za stope bivšega života
njim ćemo ići.
Ko zna, (ah niko ništa ne zna
krhko je znanje!)
možda je pao trak istine u me,
a možda su sanje,
još bi nam mogla desiti se ljubav,
desiti - velim,
ali ja ne znam da li da je želim,
ili ne želim.
D.Cesarić

nešto ne baš sasvim osobno...

utorak, 19.04.2005.

19. DAN

(mojoj dragoj prijateljici Matei)

Krug i kružnica. Dva različita pojma. Kada kažem krug, u smislu život je krug, zapravo mislim na kružnicu. Je li to sad bitno ne znam, ali mislim da vas je većina shvatila što sam zapravo htjela reći. Nedavno smo u školi učili nešto nad čime sam se ja jako zamislila. Vratit ću se na nešto o čemu sam već govorila. Sve vrti se u krug…bilo bi to moje poimanje života. Krećemo se kružno, putujemo ka cilj, a ne znamo gdje je on zapravo, postoji li uopće i što je on zapravo. Je li cilj vrhunac ili kraj?!
Život kao život svih ljudi na ovoj planeti, shvatila bi ovako…niz koncentričnih krugova, odnosno kružnica. Intenzitetom života naši krugovi se šire, brže ili sporije i..dolazi do ispreplitanja sa tuđim krugom, s tuđim životom. Kako putujemo kroz život dekor se mijenja, a bit ostaje ista, a krugovi se šire sve više i više dok ne budu toliko široki da se više nećemo moći vratiti na ono »mjesto« gdje smo već bili, a tada to više neće biti potrebno, jer umiremo. S krajem života krug se prestaje širiti. Da li on ostaje ili nestaje, ne znam… ako neko zna neka mi javi!
A sada prava tema…naravno kao i svaka druga moja priča i ova ima veze s tim prokletim krugom! No dobro… Ja i moje dvije prijateljice izašle smo van, bilo je ljetno vrijeme i bio je dan. Uglavnom smo se dosađivale u istom onom bircu u starom dijelu grada. Komentari su bili da su oko nas sve neki bezveznjaci, i da je stvarno dosadno, što je i bilo, htjele smo otići ali u tom trenutku zapela nam je za oko grupica tipova, oni su odlazili, ali mi smo bile uvjerene da će se vratiti, i bile smo u pravu. Kako smo im točno uletile ne sjećam se, znam da su oni sjedili na jednom kraju a mi na drugom i da su me ove moje dvije natjerale da iskoristim svoj »šarm«. Milim da sam rekla nešto tipa »mojim prijateljicama i meni je malo dosadno, a vidim da ni vama nije ništa zabavnije pa ako bi mogle doći sjest tu kod vas…. « nije to baš tako lijepo zvučalo, ali nešto u tom smislu je bilo. Dobar ulet za petnaestogodišnjakinju! I tako bilo je baš zabavno tu večer, zvali su se Igor(o njemu nešto kasnije - dan broj 32), Fabris, Denis i Nino. Svi smo razmijenili brojeve, a ja sam se skoro svakodnevno čula s Igorom i s Ninom. U ovom trenutku zanima nas ovaj zadnji. Imao je kovrčavu kosu, plave oči, oblačio se onako skaterski, sve smo se tada jako »palile« na to, ličio je malo na Froda iz lotr. Počeli smo izlaziti i bili smo skupa do kada je on otišao na more. Sjećam se da mi je rekao da me voli, onako totalno neočekivano… Makar smo se »dogovorili« da smo skupa i preko ljeta i da ćemo se vidjet kad se oboje vratimo, ali…više se nismo vidjeli, a nismo imali ni neku potrebu.
No prije nekoliko mjeseci dogodilo se nešto zaista čudno. Chatala sam s jednim frendom i došao neko s nadimkom »nisam ja«, kako ja volim ovako malo zezati ljude, pitam ja njega »a tko je ako nisi ti?« ili nešto u tom smislu..i kako se rasprava nastavila zaključili smo, tj. on je zaključio tko sam. Oboje nismo mogli vjerovati, i kaj je najbolje ni on nije izbrisao moj broj niti ja njegov. I tako dogovorili smo se za cugu, postao je šminker, iz onog malo bucmastog dečka razvilo se nešto nabildano, ne baš jako, onako taman. Još uvijek je imao onaj svoj isti malo glupavi smisao za humor… Taj prvi put kad smo se našli htio je zabrijat samnom, ali ja nisam htjela, malo sam ga htjela pržiti, zanimalo me dal će se opet javiti! Naravno da je, vidjeli smo se na mjestu gdje sada kada smo malo stariji izlazimo, izašli na cugu još jednom, a da li smo se poljubili?! Jesmo. Makar smo rekli čujemo se opet niko nikom… Vjerojatno ćemo se opet sresti tek za dvije godine…. BROJ 19 – Nino(26.06.2002-07.07.2002; 10.07.2004; 12.07.2004)

- 22:18 - Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< travanj, 2005 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
sve se vraća, sve se plaća, sve vrti se u krug, ima neki viši sud, svak plaća svoj dug


ODJEB...
…odjeb ide svima koji misle da je lova jedino sredstvo ostvarivanja snova. Tu mislim i na one ljude, znaš, koji se ožene pa vrište: «ima li nade za nas?!» i taj stih vraća ih u dane kad su odjebali ljubav i uzeli konje vrane!
T.B.F.

Free Web Site Counters

free website counter


...ko da ništa ne ostaje tu kad se prijatelji rastaju. Znam da ću opet vas sresti, negdje zajedno mi ćemo sresti, ali tuga će ostati tu, kad se prijatelji rastaju. svega će bit la prijatelja neće, svega će bit al ne će biti sreće, svega će bit, pusti suza nek teće..kad se prijatelji rastaju!