POSVEĆENO...
...mojoj najvećoj ljubavi, koju voljim više od svega na svijetu i koja mi znaći više od ičega !!!

Image Hosted by ImageShack.us
...slika vrijedi tisuću riječi!




LINKOVI

leemun-dance you fucker don't you dare,don't you FLAN IN THE FACE

justus t-na ramenima mu dva anđela sjede, čuvaju ga od nesreće i bjede, dva anđela danju noću rade,paze da mu neko sreću ne ukarde

klub onih koji ne razumiju koji kurac
POVRATAK
…i ja, koji pišem srcem punim tebe
ove čudne rime,
oh ja neću znati, čežnjo moje biti,
niti tvoje ime!
Pa ako i duša u tom trenutku
svoje uho napne,
sigurnim će glasom zaglušiti razum
sve što slutnja šapne,
kod večernjih lampa mi ćemo se kradom
pogledat ko stranci,
bez imalo svijesti da nas vežu
neki stari lanci.
No vrijeme se kreće, no vrijeme se kreće
ko sunce u krugu,
i nosi nam opet ono što je bilo:
i radost i tugu.
I sinut će oči, naći će se ruke,
a srca se dići –
i slijepi za stope bivšega života
njim ćemo ići.
Ko zna, (ah niko ništa ne zna
krhko je znanje!)
možda je pao trak istine u me,
a možda su sanje,
još bi nam mogla desiti se ljubav,
desiti - velim,
ali ja ne znam da li da je želim,
ili ne želim.
D.Cesarić

nešto ne baš sasvim osobno...

četvrtak, 17.03.2005.

9.DAN

Opet ono isto, već pomalo dosadno X-mjesto. Visoki crni dečko, znamo se iz škole, on je tada bio best frend moje frendice iz razreda, i iz iste ekipe kao i «Broj 8».ne sijećam se točno kako je sve to bilo i kako smo završili skupa. Vjerojatno je pito moju frendicu za mene, to je tako išla tada, kad smo bili dijca! Sve u svemu, ništa posebeno, još uvijek se sretnemo u školi i na «bok» smo. BROJ 9-Marko-Ceta(03.03.2002)

- 23:25 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

  ožujak, 2005 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
sve se vraća, sve se plaća, sve vrti se u krug, ima neki viši sud, svak plaća svoj dug


ODJEB...
…odjeb ide svima koji misle da je lova jedino sredstvo ostvarivanja snova. Tu mislim i na one ljude, znaš, koji se ožene pa vrište: «ima li nade za nas?!» i taj stih vraća ih u dane kad su odjebali ljubav i uzeli konje vrane!
T.B.F.

Free Web Site Counters

free website counter


...ko da ništa ne ostaje tu kad se prijatelji rastaju. Znam da ću opet vas sresti, negdje zajedno mi ćemo sresti, ali tuga će ostati tu, kad se prijatelji rastaju. svega će bit la prijatelja neće, svega će bit al ne će biti sreće, svega će bit, pusti suza nek teće..kad se prijatelji rastaju!